CityBoy Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei. Lurer på om noen har erfaring fra å kjøpe aksjer hos enten Nordnet eller Netfonds? Tror begge er bra og profesjonelle, men synes det ser ut som Nordnet er litt mer moderne. Så fint viss dere kan komme med negative og eventuelt ekstra positive sider ved de nevnte sidene. Er også åpen viss noen synes det er andre steder som er bedre. Lenke til kommentar
Ca3 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har handlet aksjer fra nordnet i et års tid. Jeg har kun gode erfaringer. De er forholdsvis billige, har en enkel og oversiktlig nettside. Kan anbefales! Lenke til kommentar
rarnfinn Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei. Lurer på om noen har erfaring fra å kjøpe aksjer hos enten Nordnet eller Netfonds?Tror begge er bra og profesjonelle, men synes det ser ut som Nordnet er litt mer moderne. Så fint viss dere kan komme med negative og eventuelt ekstra positive sider ved de nevnte sidene. Er også åpen viss noen synes det er andre steder som er bedre. Hei, Jeg har nå vært kunde hos Netfonds i snart 2 år. Ingenting å utsette på det. Rimelige kurtasjer, oversiktlig og greit. Ingen problemer til nå. Hadde tidligere DNB NOR markets - det var mer tungvint lagt opp synes jeg. Dyrere var det også. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Min oppfatning er at Nordnet ser mer fancy ut, men at det krever færre klikk å finne informasjon og at sidene går raskere å laste hos Netfonds. Du må egentlig bare prøve begge selv og se hva du liker best. Lenke til kommentar
CityBoy Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Tusen takk for raske og gode svar. Kommer nok til å prøve ut begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå