Jimmarn Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Engadget skriver i natt at HERO går rett til Android 2.1, og ikke om 2.0, samt at datoen er satt til H1-2010 (1ste halvår 2010) edit: link engadget.com hehe, da har jeg kjøpt ny mobil uansett tenker jeg... Tenk så fet android mobil som er ute allerede da... Utviklingen går fort for tida... Lenke til kommentar
Albon Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Android 2.1 lekasje til Hero ligger her. Ikke testet den enda... men er close ved update knappen nå Edit: Update er lagt inn og fungerer utmerket. Alle apps jeg brukte tidligere fungerer slik de skal. Spotify, locale, Touchdown etc... Vi får se de nærmeste dagene. Det eneste jeg merker meg er at telefonen er bittelitt tregere enn den var med teknologism 1.91 og siste ModaCo rom. Men dette er noe jeg kan leve med. Endret 22. desember 2009 av Albon Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har det skjedd noe enda? Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har det skjedd noe enda? Jeg har hørt rykter om mars, men det drøyer sikkert enda lengre...?!? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg fatter ikke at dette kan dra ut såpass i tid? Er det snakk om ett hobby-prosjekt som jobbes på et par dager i månden av en sliten ansatt hos HTC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå