fluke2k Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hei! HTC har nå sagt at de dropper 1.6 og går direkte til 2.0 for Hero. Dette er kjempegode nyheter da mange var redde for at HTC bare fokuserer på å produsere nye devices istedenfor å oppdatere mobilene de allerede har på markedet.. Source: http://htcsource.com/index.php?option=com_...1&Itemid=50 Gleder meg!!! Endret 28. oktober 2009 av fluke2k Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Men hva med HTC Magic? Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Men hva med HTC Magic? HTC Magic vil få oppdateringen så fort Google utgir den. HTC Magic bruker jo bare den vanlige vanilla OS'en til Google. HTC Hero derimot har jo Sense (rosie) implementert fra HTC, så der må jo HTC gå inn å porte Sense over til OS 2.0 (Eclair) før de kan slippe oppdateringen til Hero. Så derfor får vi (Hero) oppdateringen av HTC, mens både HTC Sapphire og Magic får sin oppdatering av Google. (vanlig android OS) Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har vi fått ein dato på 2.0 til Hero? Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Men hva med HTC Magic? HTC Magic vil få oppdateringen så fort Google utgir den. HTC Magic bruker jo bare den vanlige vanilla OS'en til Google. HTC Hero derimot har jo Sense (rosie) implementert fra HTC, så der må jo HTC gå inn å porte Sense over til OS 2.0 (Eclair) før de kan slippe oppdateringen til Hero. Så derfor får vi (Hero) oppdateringen av HTC, mens både HTC Sapphire og Magic får sin oppdatering av Google. (vanlig android OS) Skulle ikke magic få sense i november da? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nokon som har dato på når Android 2 kjem til Hero? Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Realistisk vil jeg tippe tidligst i 1. kvartal 2010. HTC virker ikke å være verdens mest effektive på å legge ut oppdateringer. Mener jeg leste et sted at HTC's har fokus på å lansere nye telefoner med oppdaterte android-versjoner, mens de "gamle" modellene som fases ut ikke er viet mye oppmerksomhet. Synes det er en dum strategi fra deres side, tror de taper på det i lengden. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg mener at denne skal være tilgjengelig nå. Jeg har denne telefonen og ønsker å oppgradere til Android 2.0. Lenke til kommentar
SvenSR Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg mener at denne skal være tilgjengelig nå. Jeg har denne telefonen og ønsker å oppgradere til Android 2.0. Det er altså mulig å oppdatere til Android 2.0 etter at man har kjøpt mobilen med 1.X? Lenke til kommentar
-Tjafs Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg mener at denne skal være tilgjengelig nå. Jeg har denne telefonen og ønsker å oppgradere til Android 2.0. Det er altså mulig å oppdatere til Android 2.0 etter at man har kjøpt mobilen med 1.X? yup, det vil bli mulig når oppdateringen kommer ut. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ingen som veit når endå? Har meget lyst på dette! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Blir også gal av HTC's tomme løfter om 1.6 og 2.0. En uferdig 2.1 har også lekket fra HTC, jeg skjønner ingen ting lenger Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Er det vanlig at verson 2 av et OS er tyngre å kjøre enn f.eks 1.5? Etter min mening går ikke Hero helt glatt med 1.5 i dag.. Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det spørs jo, som oftest har en nyere versjon av et OS flere muligheter og slikt. Dog har jeg hørt at 2.0 skal være lettere enn de forrige OS'ene. Lenke til kommentar
shutout Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Android 2.0 kommer til Sprint Hero i løpet av uka står det på HTCs twitter. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Sikker? Did you know your Sprint Hero will be getting Eclair early next year? Well...now you do! Early next year betyr sannsynligvis Februar Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Sikker? Did you know your Sprint Hero will be getting Eclair early next year? Well...now you do! Early next year betyr sannsynligvis Februar De er gode til å utsette... Hva ser dere mest frem til med Android 2.0? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 hmm, er no fint at det kommer (når det først kommer), men lurer litt på hvordan det blir for oss som har Magic og kjører Sense. må vel flashe på nytt da :/ Lenke til kommentar
Filla Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Engadget skriver i natt at HERO går rett til Android 2.1, og ikke om 2.0, samt at datoen er satt til H1-2010 (1ste halvår 2010) edit: link engadget.com Endret 18. desember 2009 av Filla Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå