TGB Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Sammen med annen fotograf hadde jeg en fotosession på Nationaltheatret og Stortinget T-banestasjon på søndag. Dette er 1 av bildene, ønsker generell kritikk; jeg rotet det til slik at vi manglet en blits (glemte halve softboxen!). D3, 70-200mm f/2.8. EXIF på bildet for de som er interessert. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 hun lener seg bakover, senker haka OG du står over henne = ikke super flatterende vinkel. får kort hals og nesten litt dobbelthake, og det vil man jo helst ikke ha. ene øyet får også en litt rar vinkel lyset synes jeg er fint. ville kanskje vurdert å latt softboxen treffe andre øyet også så de hadde fått nogenlunde samme catchlight, ser nesten litt skjeløyd ut slik det er nå =) Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 hun lener seg bakover, senker haka OG du står over henne = ikke super flatterende vinkel. får kort hals og nesten litt dobbelthake, og det vil man jo helst ikke ha. ene øyet får også en litt rar vinkel lyset synes jeg er fint. ville kanskje vurdert å latt softboxen treffe andre øyet også så de hadde fått nogenlunde samme catchlight, ser nesten litt skjeløyd ut slik det er nå =) Takker og setter pris på tilbakemeldingen. Når det gjelder det ene øyet så går det igjen på flere av bildene, så at modell er litt skjeløyd er nok ikke helt usannsynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå