AnewZ Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Kjøp NN.07 sine, ikke noe alle har, best kvalitet og best passform. Koster 1000 kr, men kvaliteten er best. Ha ha. Syns innlegg på moteforumet bestod utelukkende av "NN.07" for et par måneder siden. Ikke noe alle har, pff.. Nå er vi vel bare en 10 "faste" som henger på motedelen av forumet, så å si at alle har det blir uansett feil. Her i Rogaland er det hvertfall LANGT i fra så mainstream som Vailent sine. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg vil tørre å påstå at 50 % av vennene mine har et eller flere par NN-chinos. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Hmm, forskjeller altså. Hos meg har minst 60 % av vennene mine winwin chinos, men det er rundt 10% som har NN. 07. Uansett, som jeg sa tidligere: De dyrere chinos har bedre passform og pris! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 De dyrere chinos har bedre passform og pris! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Hehe. Lurte på det samme Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Fail Mente passform og kvalitet. Og som et kulturelt tillegg; en mindre kjent svensk mann sa en gang at "å tenke før man snakker(skriver), er som og tørke seg før man driter" Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Hmm, forskjeller altså. Hos meg har minst 60 % av vennene mine winwin chinos, men det er rundt 10% som har NN. 07. Bare 1 venn av meg som har chinos, resten bruker joggebukse Uansett, jeg ble positivt overrasket over Cottonfield Chinos som jeg kjøpe på Frost for den nette sum av 350 kr(halv pris) Lenke til kommentar
WASD Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Stakkars deg, men du får jo en lett jobb med å kle deg utrolig mye bedre enn vennene dine da. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Stakkars deg, men du får jo en lett jobb med å kle deg utrolig mye bedre enn vennene dine da. Litt tidlig i en alder av 16 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 På ingen måte! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Enig med Jonas. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Sjeldent en ledig jobb for >18 år, ute på landet hvor jeg bor, spesielt hvor klesstil har noe å si Litt synd igrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå