Gå til innhold

Chinos...? Hvor og Pris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp NN.07 sine, ikke noe alle har, best kvalitet og best passform. Koster 1000 kr, men kvaliteten er best.

Alle har ikke NN-chinos, men det er ikke langt fra. Det er hvertfall ikke en uvanlig bukse. At kvaliteten er best er heller ikke helt sant. Jeg har hatt to par, og begge har gått opp i sømmen i skrittet. Det samme har skjedd med sikkert 4 av vennene mine sine NN-chinos.

Jeg anbefaler deg å kjøpe et par fra Filippa K eller Acne. Forholdsvis billig, og god kvalitet!

Lenke til kommentar
Tja, mine to par med chinos fra carlings og valient har begge løsnet i skrittet, og den ene har mistet knappene.

Så er ikke akkurat Valient og Carlings det beste man kan få tak i da, for å si det mildt...

Som jeg sa, gå for Filippa K eller Acne om du vil ha et par ganske rimelige chinos i god kvalitet!

Lenke til kommentar
Kjøp NN.07 sine, ikke noe alle har, best kvalitet og best passform. Koster 1000 kr, men kvaliteten er best.

Ha ha. Syns innlegg på moteforumet bestod utelukkende av "NN.07" for et par måneder siden. Ikke noe alle har, pff..

Okey, jeg tar og korrigerer meg selv på den der! :p Det er ikke like mange som har NN. 07 chinos i forhold til alle de som har chinos i "knæshe" farger fra carlings.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...