Silent Copper Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Morn... Jeg vurderer å kjøpe vannkjøling, men jeg har bare et lite raidmax kabinett.. har dere noen kabinett å anbefale?? som er kule og som passer til vannkjøling... Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Server towerenè til Lian Li med Aquacomputer radiator er ganske fett Store kabinett, med god plass egner seg best til vannavkjøling tenker jeg... Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Lian li er veldig fine og still fulle kabinett, men fryktelig dyrt. jeg vurderte et antec kabinett eller??? Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Ja, Lian Li er ganske dyre. har ikke noen erfaring med Antec men jeg har et raidmax kabinett da.....uten vannkjøling desverre du får nok plass til et lite vannavkjølings sett men det er ganske dårlig plass i de kabinetta ja... Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Antec sitt LANBOY kabinett synes jeg virker kult, kan du se på det.. www.microplex.no det står på forsiden. hvor burde jeg plassere radiatoren min med to 12x12cm vifter hen da?? og en ting til er det egen strømkontakt til pompa på et vankjølings sett eller går det via PSU :-? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har antech selv, et server midi tower, og det fungerer faktisk ganske bra til vannkjoling.. og naar det gjelder pumpa, saa kan det jo seff. moddes.. Lenke til kommentar
Electron Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 kjøp lian-li servertower. jeg har selv chieftec og har fryktelig lyst på lian-li. grunnen til dette er at hvis du senere vil oppgradere til vapo (noe som jeg skal) får du ikke plass til den inni chieftecen. jeg har målt.. gå for lian-li! spar heller litt lengere, du blir mer fornøyd! :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Du kan fint få vannkjøling inn i alle kabinetter. Om du vil får du det inn i en Shuttle XPC. Alt som er miditower og større er det null problem med, men du må tørre og sage litt i kassa. Når det gjelder pumpa så går disse på 230V vekselstrøm (Microplex selger riktignok en du kan koble til PSUen) så de har egen stikkontakt. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Er det greit LANBOY kabinettet?? det er bare plass til to kabinetts vifter, men trenger jeg så mange når jeg skal ha vankjøling?? jeg skal ha vannkjøling på chip GPU og CPU.. pluss vifte til hardisken eller burde jeg ha vann der og??( ide ) hvor skal jeg ha radiatoren?? :o Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Er det greit LANBOY kabinettet??det er bare plass til to kabinetts vifter, men trenger jeg så mange når jeg skal ha vankjøling?? jeg skal ha vannkjøling på chip GPU og CPU.. pluss vifte til hardisken eller burde jeg ha vann der og??( ide ) hvor skal jeg ha radiatoren?? :o her ikke kjenskap til lanboy, men det er vel 2x 80mm vifteplasser regner jeg med.. da bor du kjope 80mm raddisser og sette de i vifteplassene maner jeg, siden du skal vannavkjole hele maskinen din.... vannkjoling av hd er ikke vits i d heletatt etter min mening.. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 jeg tror ikke jeg går for LANBOY, siden det ikke er mer enn 42 cm høyt... kanskje jeg kjøper et annet antec som er 53 cm høyt.. får vel plass der, gjør jeg ikke??? men jeg vil ha 12x12cm vif radiator!!! Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg klarte å få plass til et godt vannkjølingsoppsett i en Air Silver fra Microplex. Det ble veldig trangt, men det ble plass... Jeg vil nok ikke anbefale vannkjøling i kabinetter som er mindre enn dette. Ihvertfall ikke for nybegynnere som meg. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 jeg tror jeg går for Antec PlusView 1000AMG. du kan se det på microplex.no det er det nederste Antec kabinettet i menyen kabinetter - antec- nederste!!! :x trur dere det går greit???++ får jeg plass til radiatoren over PSU :-? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 hvis du vil ha 12x12 vifteplass, så bør du kjøpe antec midi server toweret fra komplett.no.. veldig bra kabinett, og god plass til vannkjøling er det også.. 8) trust me, i know..har et selv, som ser ikke værst ut etter modding.. svartplexi i nesten hele dørarøde katoder Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 kjøp et I&S 910bb. masse plass http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=EYE910BB Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 lag en ekstern boks til å ha pumpe og radiator(er) i da vel. så kan du ha vilket faens kabinett du vil... for det er det som kommer til å ta mest plass... vanskelig trur jeg heller ikk det er å lage (driver selv med det, se linken i min sig) Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg finner ikke noe antec på komplett jeg men det høres bra ut vet du om noen andre steder som har antec midi server tower?? ikke det på microplex det er for stort Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 jeg må nok ha et penere kabinett enn det I&S og Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 jeg gidder ikke å ha en svær boks utenforkabinettet det er for tungvint, særlig på lan Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 jeg må nok ha et penere kabinett enn det I&S og I&S er jo klart det peneste kabinettet EVER!!! Det er helt stilrent uten noe plastikk som kan knekke, slik som på chieftec. + at det er det kabinettet som gir mest plass for pengene. Det er ivertfall min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå