Gå til innhold

Spillverkets CS-Servere -Diskusjon og løst prat.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Her er nokre Hint til Counter Strike source får å skyet folk enklare og sjappere.

1. Når du spiller css på ein eller anna server må du hukse å ha eit lite sikte og ein rask mus fordi da er det enklare å snu på seg og skyte nøyaktiare.

2. Når du spiller, bruk ein taktikk som du greier å bruke ikkje spring i og skyt i vilden sky med våpenet du må tenke og sjå om det er mange Ct/T ar, men du må vere rask fordi dei kan plutseleg skyte deg med ein gong når du ser .

3. Ikkje hold inne avtrekaren på våpenet sån du skyter som ein galning men set deg ned og kyt 1-3 skud av gongen prøv å ha siktet mest mulig lite heile tida fordi da er du meir treffsikker.

Send svar viss du lurer på noko eller vil komentere.

Nå spiller ikke jeg source, men utifra det du sier..

1. Det å ha en rask mus gjør at du blir upresis og vanskelig å kontrollere spray med.

2.Taktikk er vel ikke så veldig nødvendig på public, da man ikke veit hva resten av teamet gjør. Det å prioritere hvem du skyter mot blir veldig fort logisk når du har spilt en stund.

3. Jeg husker ikke hvordan det er med spraying på source, men på 1,6 så må man vurdere hvordan man vil skyte etter avstand og hvordan folk står forholden til deg. (se spawn sin ak-guide for å se hva jeg mener) Det å skyte 1-3 skudd om gangen gjør jeg veldig sjeldent. Det å lære seg recoil og kontrollere spray > 1-3 skudd om gangen, der man håper på et headshot.

Min mening.

Lenke til kommentar

1. Rask mus(høy DPI)), men lav sens. (gjerne 1.)

3. Spray er myyyyye snillere på Source og ganske lett å kontrollere faktisk. Om du spreyer i bakken rett forran en som er nært deg vil veldig mange av kulene treffe han i overkroppen/hodet. Om han faktisk klarer å treffe deg er det ikke mye hjelp, men vist han bommer totalt vil du ta livet av han først :)

Lenke til kommentar
veit nokon kossen eg kan lage min eigen Counter strike Source online server eg har lurt på kossen du lager det pleas send meg svar.

Det er litt av et styr å sette opp sin egen server. Hvis du ikke kan noe om det fra før kan det ta en stund før du fatter hvordan alt henger sammen. Det er bare noe du virkelig må sette deg inn i. Et kjapt søk på Google og du finner mange fine artikler som vil hjelpe deg å komme i gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
1. Rask mus(høy DPI)), men lav sens. (gjerne 1.)

3. Spray er myyyyye snillere på Source og ganske lett å kontrollere faktisk. Om du spreyer i bakken rett forran en som er nært deg vil veldig mange av kulene treffe han i overkroppen/hodet. Om han faktisk klarer å treffe deg er det ikke mye hjelp, men vist han bommer totalt vil du ta livet av han først :)

Har jeg på max dpi så er det umulig å spille, selv med lavest sens i cs og i windows. Det må være lav sensitivtet og ikke for høy dpi for at man skal kunne spille, imo. Kanskje ikke like stort behov på source, når sprayen er lettere? Men kontrollert må man jo skyte uansett, små bevegelser uten vilje kan jo drepe en..

Lenke til kommentar

Etter mine erfaringer har ikke sens noe spesielt å si, så lenge man lærer seg å spille med den typen man liker. Jeg har spilt med både 14 og 1 i sens hvor jeg har prestert like bra ingame etter å ha blitt vant med hver enkelt.

Endret av Sondre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Du kan seriøst ikke ha noe som helst kontroll om du har 14 i sens. Den blir hakkete og upresis. I tilleg skal du kunne følge en person som løper med sikta, uten at den skal fly en runde rundt ved å bevege den 1-2 cm..

Lenke til kommentar
Du kan seriøst ikke ha noe som helst kontroll om du har 14 i sens. Den blir hakkete og upresis. I tilleg skal du kunne følge en person som løper med sikta, uten at den skal fly en runde rundt ved å bevege den 1-2 cm..

Om man bare blir vant til det er ikke høy sens noe problem...

Da jeg startet å spille CSS hadde jeg vel ca. 21 i sens :p Men jeg har etter hvert gått ned drastisk... DPI-en pleier jeg vel ha på ca 1600 eller litt mer ;)

Lenke til kommentar

Før brukte jeg maks (bare skrev inn 9999 :p) men nå bruker jeg 4500, fordi det er det som passer best til oppløsningen jeg bruker nå...

EDIT: Men burde vi ikke heller ta denne typen prat i en annen CS-tråd? Det har jo tross alt ikke noe med Spillverkets servere å gjøre...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Før brukte jeg maks (bare skrev inn 9999 :p) men nå bruker jeg 4500, fordi det er det som passer best til oppløsningen jeg bruker nå...

EDIT: Men burde vi ikke heller ta denne typen prat i en annen CS-tråd? Det har jo tross alt ikke noe med Spillverkets servere å gjøre...

jo, skal lage en ny tråd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...