2ball_ Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Forslag: fjern muligheten for å kjøpe skjold og skru på spectate all. Støttes. Selv om jeg ikke har vært på serveren. slike ting irriterer meg grønn Edit: Jeg kler ikke å være grønn.. Uten om Hulken er det vledig få som gjør det.. Endret 1. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Spectate all er jeg imot pga ghosting.. Det skjer nok uansett, men man vil som oftes spille på lag med kammeraten sin istedet for mot. En bug som gjør at hver gang 1,6 serveren skal bytte map, så blir alle kasta ut? Fikk beskjed om dette, ihvertfall. Men har ikke vært inne pga stor innlevering denne uken. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er dette en tråd for bare 1.6 spillere eller er det både 1.6 og Source ? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En bug som gjør at hver gang 1,6 serveren skal bytte map, så blir alle kasta ut? Fikk beskjed om dette, ihvertfall. Men har ikke vært inne pga stor innlevering denne uken. Kan bekrefte det. Man detter bare rett ut i hovedmenyen uten noen melding eller noe, og maptime blir resetta. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Er dette en tråd for bare 1.6 spillere eller er det både 1.6 og Source ? Begge servere enn så lenge i alle fall. Jeg spiller bare source selv, men det er ikke eksplosiv aktivitet enda så det går fin tå ha begge i samme tråd. Om det er ønsker om det eller det blir mye kluss så er det fult mulig å leg en egen tråd til 1.6 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Noen som vil spille litt nå? Er på CS:S serveren, men ingen andre online. Ellers synes jeg det godt kunne blitt lagt til en del ekstra maps. Samme hvilke egentlig. Nå er det jo nesten bare dust og dust 2 som spilles, blir litt kjedelig i lengden. Kunne også vært greit om vi hadde et tidspunkt vi prøvde å være online på. Er ikke alltid så mye folk på serveren, så det kunne kanskje hjulpet? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg går innpå Source serveren 17.30 Anbefaler alle andre å gjøre det også PS: Spiller på skolePC-en så jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli kraftig nedsatt.. emm.. ALT, fra min side Lenke til kommentar
Pop Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hm, dette ga meg litt lyst til å finne frem CS igjen. Må være 5 år siden sist nå. Kan bli gøy om det er bra miljø på serveren uten sutring og juks. Men hva trenger jeg nå egentlig? Installere HL2 og så laste ned cs:s fra steam? (Evt 1.6 om grafikk ikke er så nøye...) Hvilken av serverne her har mest folk, cs:s eller 1.6? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er flest på source(6 på source, 0 på 1,6 atm). Du trenger bare installere CS:s, så går du i launch options (høyreklikk på source, properties, launch options, også skriver du "-console" uten "".) så starter du spillet. Da kommer det opp en konsoll, skriv connect 88.87.36.94:27015. Så er du koblet til serveren. Lykke til ! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Så frem med orangebox-dvden, installere steam og så cs:s..? Storveis, takk for tips. Gleder meg til å prøve igjen. Og... have mercy. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hm, jeg trodde CS:S "fulgte med" Orange box. Må jeg betale for cs:s når jeg har HL2 altså? Eller er det bare jeg som roter nå? Ihvertfall med gamle HL kunne du laste ned CS og bruke eksisterende cd-key. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ifølge http://orange.half-life2.com/ inneholder den ikke CS:S. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja, innser nå at CS ikke er en ekte mod, men er blitt et standalone produkt man kjøper. Likevel mulig at det fortsatt er verdt 14,99 euro... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Veldig mulig Lenke til kommentar
Pop Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Testet i kveld. Men var veldig alene på hw-serveren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg er på ferie, så får ikke komt inn atm. Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 får se om jeg hopper innom servern av og til. Er ikke noe fan av source, men (hadde foretrukket cs 1.6, har selv 2 server bokser og 8 servere oppe. Serverne ligger i Canada og alle serverne er mods). Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 hmm, skal adde denne serveren til fav når jeg kommer hjem noen som har hørt om fbg btw?, det kunne jo gjort serveren mer polulær (finnalbattleground.com) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Bare til å reklamere for serveren i øst og vest. Hadde vært ganske greit om det var folk der hele tiden Lenke til kommentar
KILLERKICK Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Her er nokre Hint til Counter Strike source får å skyet folk enklare og sjappere. 1. Når du spiller css på ein eller anna server må du hukse å ha eit lite sikte og ein rask mus fordi da er det enklare å snu på seg og skyte nøyaktiare. 2. Når du spiller, bruk ein taktikk som du greier å bruke ikkje spring i og skyt i vilden sky med våpenet du må tenke og sjå om det er mange Ct/T ar, men du må vere rask fordi dei kan plutseleg skyte deg med ein gong når du ser . 3. Ikkje hold inne avtrekaren på våpenet sån du skyter som ein galning men set deg ned og kyt 1-3 skud av gongen prøv å ha siktet mest mulig lite heile tida fordi da er du meir treffsikker. Send svar viss du lurer på noko eller vil komentere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå