Lapp1 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har kun sett den stått på de_aztec, så for min del har det vært uaktuelt. Ble glemt etter et par dager. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Enig med Legit, Aztec gir meg ikkje akkurat noe glede til og spele på den. MW2 komme på pc-en så har ikkje akkurat blitt mye cs spilling Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hadde vært litt kjekt om det faktisk var folk på serveren... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Jeg må få fiksa PC-en min fort som fy.. skal være null stress å samle folk. og spille.. Så kan je heller få dradd med folk fra forumet når jeg har fått innpå litt folk. Akkurat nå derimot vil jeg starte med å lage en steam gruppe for oss som spiller/vil spille på css serveren. Har ikke 1.6 så kommer ikke til å spille der personlig. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg må få fiksa PC-en min fort som fy.. skal være null stress å samle folk. og spille.. Så kan je heller få dradd med folk fra forumet når jeg har fått innpå litt folk. Akkurat nå derimot vil jeg starte med å lage en steam gruppe for oss som spiller/vil spille på css serveren. Har ikke 1.6 så kommer ikke til å spille der personlig. Nå er det allerede en egen steam-gruppe som heter "Spillverket" eller noe i den duren, men du kan godt lage en ny en Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Oja Da glemmer vi det.. Er det en åpen gruppe eller må jeg ha invite? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Åpen. Jeg fikk en gladnyhet om at jeg får litt rettigheter på 1,6 serveren, så skal jeg få dunka gang i den også! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg håper jeg får spilt litt til helgen, men jeg kan ikke love noe i og med at jeg har bestilt ny mobil og nytt kabinett som muligens kommer før det Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Lite aktivitet på serveren atm Tror ikke det har vært folk på den på noen dager nå. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Triste greier. Når jeg får somla meg til å fikse PC-en kommer jeg til å spille til faste tider. Så jeg håper andre vil henge seg på den ideen Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Triste greier. Når jeg får somla meg til å fikse PC-en kommer jeg til å spille til faste tider. Så jeg håper andre vil henge seg på den ideen Eller var en del aktivitet der nå Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 okay, Flott Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er dessverre for flink i CS til å klare å få folk på serveren. Har prøvd å feilet da folk som oftest stikker når jeg har rundt 10-15 til 0. Klarer ikke å late som om jeg er dårlig heller. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Jeg er dessverre for flink i CS til å klare å få folk på serveren. Har prøvd å feilet da folk som oftest stikker når jeg har rundt 10-15 til 0.Klarer ikke å late som om jeg er dårlig heller. Store ord.. Må se om jeg kan sette deg på din plass. Hvilken våpen bruker du helst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 1,6 eller source? Jeg tar det som en utfordring. :> Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Prøvde å provosere. Bruker forøvrig helst ak, så mye enklere å ta hs med. Spiller CS. :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hehe, da møtes vi nok veldig snart. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Legit eit tips vist du synest mostandarane er får dårlige Gå rundt med Uzi og kos deg vist da heller ikkje fungere er det lite håp for motstandarane dine. Hehe men det er ikkje mangen her på diskusjonforumet som har spelt cs i high lvl's holder får folk flest og spele og sparke vekk litt tid veit du :=) Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Uzi kan faktisk være veldig god da, du dreper jo like fort med uzi som med glock, som ikke krever stort. Sjeldent at jeg trenger ett helt magasin på å bomme, for å si det sånn ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Bare jeg som ikke finner 1,6 serveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå