bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Var ingen på serveren når jeg satt meg forran datan i sted, nå fryser jeg så mye at jeg må ned fra loftet .. Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kjempe bra at spillverket har fått egne cs-servere Spiller source *mine innlegg* Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Spiller 1.6 nesten daglig. Må vel nesten adde serveren i favorites da Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Godt å vite. Er ganske aktiv på cs-fronten, så dette kan jo bli gøy. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 2ball(s), om du har mulighet til å skaffe en liste over admins på begge serverne kan det jo være greit å ha det i førstepost om man lurer på noe, eller bare ønsker at en admin skal ta en titt innom serveren for å endre noe e.l. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nå var det liten aktivitet på CSS-serveren. Er det noen som kunne tenke seg å bli med å spille nå? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Skal se hva jeg kan gjøre ang. adminliste. Skal få kjøpt meg nytt hovedkort i løpedt av måneden, så kan jeg være med å spille også Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Sååå mine inlegg da! Skal spille nå faktisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ber om at første innlegg oppdateres angående adminsøknad Hepps! Nok en gang, tusen takk til samtlige som har sendt inn søknad. Dessverre har vi nå fått et aldri så lite luksusproblem, nemlig at søknadbunken er på godt over 70 stk. Dessverre har vi ikke muligheten til å gi såpass mange admin-tilgang, derfor blir nok noen skuffet. Vi jobber så fort vi kan med å gå gjennom alle søknadene, og de som har blitt "godtatt" får beskjed ila helgen. Ergo er det dessverre midlertidig stopp for å sende inn nye søknader. Wops, da var min for sein. Håper du tar deg tid uansett. Spiller 1,6. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Lite aktivitet det var på cs 1.6 srv Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Lite aktivitet det var på cs 1.6 srv Vi får prøve å rekrutere spillere, da Skriv det gjerne i signaturen eller post på andre forum etc. etc. Siden du spiller 1.6 kan du jo feks. ha noe som retter seg litt mer mot det for å trekke folk til den serveren Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) hehe prøve men foresten fant ein bug. Amx viser Timeleft 00:00 menst srv sjølv sier 16.54 min :S og eit par andre ting eg fekk Den var srven: Unable to fill any more voting slots with random maps, none defined in mapchoice.ini/mapcycle.txt/allmaps.txt EDIT: Timeleft funke dårlig med 1 på srv. Kva med og aktivere rank? Endret 7. november 2009 av Tj-nome Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nei, Ikke aktiver rank! Bare dårlig for oss som ikke har spillt på noen mnd Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) hehe, men Spillverket skal ha skryt for stabil srv! den er konge og spele på vist det kjem folk EDIT: Kva med å legge in mappe: De_cpl_mill? og fjern maps som blir aldrig spelt. de_aztec osv EDIT Igjen: Når du vote kjem først vote med (standar maps) så nominerte 1 sec etter og gjer at vote ikkje funker. Eg vote for nominerte men vart ikkje registert og tok dei standar maps eg ikkje fekk tid til og vote på EDIT EDIT Igjen.... Listmaps? de_dust2, de_nuke, de_aztec? Kva med de_inferno? og Kva med og aktivere sån man får opp Attack dmg osv. Endret 7. november 2009 av Tj-nome Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ser alltid at serveren putter på de_aztec med 0 spillere, frister absolutt ikke å joine. Hadde gått bra om den hadde vært på f.eks inferno/dd2/cpl_mill e.l maps. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Vist du er alene på en bane hvor tiden er gått ut vil serveren bytte bane med en gang noen joiner det andre laget.. Er i alle fall slik på alle andre servere jeg noensinne har spilt på. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Skjønte ikke hva du sa, men rotation skal gå uansett om det er spillere på eller ikke? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Skjønte ikke hva du sa, men rotation skal gå uansett om det er spillere på eller ikke? tror ikke det. Det stopper opp. Kriteriene for at server skal bytte til neste brett er: -Tiden må ha gått ut og det må være spillere på begge lag.. Tror jeg. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Er det aktivitet på serverene for tiden? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg håper jeg kanskje kan bidra litt snart. Får nytt skjermkort i HTPC + nye deler til spill pc'en. Så nå kan jeg faktisk spille .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå