2ball_ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hei! Spillverket har endelig satt opp servere til CS 1.6 og CS:S. Tenkte i den anlednig at det kunne være greit med en egen tråd der vi samler all prat rundt disse serverene. Du finner den offesielle nettsiden her. Servere: - Counter-Strike: Source med IP-adresse: 88.87.36.94:27015 - Counter-Strike 1.6 med IP-adresse: 88.87.36.94:27016 Rundetiden er satt til 2,5 min. Brett: Begge serverne vil kjøre syklusen med følgende brett: dust, dust2, inferno, nuke og train. Men ettersom vi ønsker sterkt fokus på å føye oss etter hva dere ønsker, kan selvsagt denne syklusen endres på populær forespørsel. Ønsker trenger forøvrig ikke å være begrenset til andre brett, men kan også være endring av rundetider, oppsett, regler og mer. Regler på serverene: 1. Hold en høflig og grei tone, personangrep tolereres ikke.2. Tolereres gjør heller ikke noen form for rasisme og lignende, det gjelder både chat, "sprays" og nick. 3. Utfør oppdraget! Er du terrorist skal bomba sprenge, er du CT skal du hindre den i å sprenge. 4. Absolutt all form for juks medfører permanent utestengelse. 5. Rett deg etter beskjed fra admin, admins er stort sett merket med [spillverket.no]. Adminsøknad: Høres det morsomt ut, og du er i en alder av 16 år eller eldre kan du ta kontakt med [email protected] (merk emnefelt med "Adminsøknad - Ditt navn"). Hepps! Nok en gang, tusen takk til samtlige som har sendt inn søknad. Dessverre har vi nå fått et aldri så lite luksusproblem, nemlig at søknadbunken er på godt over 70 stk. Dessverre har vi ikke muligheten til å gi såpass mange admin-tilgang, derfor blir nok noen skuffet. Vi jobber så fort vi kan med å gå gjennom alle søknadene, og de som har blitt "godtatt" får beskjed ila helgen. Ønsker du å klage på en admins avgjørelser tar du kontakt med The Stig via Diskusjon.no. Om utvidet info ønskes anbefaler jeg en titt innom: Spillverkets CS-servere: Praktisk informasjon Om det er noe som er feil, burde endres eller føye til er det bare og sende meg en PM Evt. skriv det her i tråden, men da kan jeg ikke garantere at jeg får det med meg. Edit: Dersom det er lite aktivitet på serverene da du pleier å spille er det jo fult mulig å avtale tidspunkt her i tråden Endret 26. februar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nice, mine innlegg Spiller 1.6 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Selv spiller jeg bare Source. Har vokst opp på 1.6, men har ikke hatt dette på lang tid. Jeg spiller til vanlig minst en time hver dag(kveld), men har ikke spilt et dataspill på 3 måneder siden PC-en min ble tatt av lynet, mens jeg satt med svineinfluensa i karantene på 6 dagen. Lyset kom igjen etter 2 timer, Internett dagen etterpå og PC-en lengter fremdeles etternytt HK. Nevnte jeg at dette var på bursdagen min? Tilbake til topic: fint du likte tråden Nå trenger vi bare noen som vil bruke den Endret 28. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Mine innlegg, kommer innom imorgen. CS:S her. Endret 28. oktober 2009 av TazDog Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg spiller for det meste CSS *Mine innlegg* EDIT: 2Ball(s), med den historien der skjønner jeg godt om du blir litt frustrert Du har ikke en bærbar (eller den PC'n (om det er en PC) du sitter på nå) som du kan spille CSS på? Endret 28. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hadde det gått an å økt rundetiden litt? Føler at det bare blir å rushe korteste vei til nermeste bomb site for t hele tiden. Veldig lite taktisk EDIT: Snakker forøvrig om CSS serverene her, har ikke prøvd 1.6 serverene ennå. Endret 28. oktober 2009 av Joakimd Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hadde det gått an å økt rundetiden litt? Føler at det bare blir å rushe korteste vei til nermeste bomb site for t hele tiden. Veldig lite taktisk Hadde det ikke vært lurere å spørre om det i denne tråden (om du ikke allerede har gjort det)? Jeg tror du vil få raskere respons fra administratorene der EDIT: I hvert fall foreløpig Endret 28. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Bare skrik vist jeg skal endre på noe. Skulle jeg lagt inn litt info om hvem man henvender seg til ang. endringer på server? Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hadde det ikke vært lurere å spørre om det i denne tråden (om du ikke allerede har gjort det)? Jeg tror du vil få raskere respons fra administratorene der EDIT: I hvert fall foreløpig Tror spørsmålet har vært oppe i den tråden Tipper de vil høre om andre er enige før de endrer på ting, noen som synes rundene er lange nok sånn som de er nå? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Tror spørsmålet har vært oppe i den tråden Tipper de vil høre om andre er enige før de endrer på ting, noen som synes rundene er lange nok sånn som de er nå? Ja, det har vel vært tatt opp tidligere, men det skader vel ikke om flere bekrefter at de er enige i det? Det fører jo bare til at administratorene har enda større grunn til å endre det Siden jeg enda ikke har fått testet ut CSS-serveren: Hvor lang er egentlig rundetiden? Endret 28. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Runde tiden er på 1 min. Skal føre det opp i første post når det er blitt litt mer sikkert. Selv mener jeg det er for lite. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Runde tiden er på 1 min. Skal føre det opp i første post når det er blitt litt mer sikkert. Selv mener jeg det er for lite. Jeg er enig i at det er alt for lite. Hva sier dere til et sted mellom 2,5 og 5 min? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Rundetiden er allerede justert til 2.5 min Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg kommer trolig innom etterhvert! Må bare få krangla meg til at Amentio skal levere tilbake hovedkortet mitt! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ber om at første innlegg oppdateres angående adminsøknad Hepps! Nok en gang, tusen takk til samtlige som har sendt inn søknad. Dessverre har vi nå fått et aldri så lite luksusproblem, nemlig at søknadbunken er på godt over 70 stk. Dessverre har vi ikke muligheten til å gi såpass mange admin-tilgang, derfor blir nok noen skuffet. Vi jobber så fort vi kan med å gå gjennom alle søknadene, og de som har blitt "godtatt" får beskjed ila helgen. Ergo er det dessverre midlertidig stopp for å sende inn nye søknader. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Glad jeg var tidlige ute med å sende søknad EDIT: Om jeg bare får gaming-tastaturet til å funke nå... så kanskje jeg tester ut CCS-serveren i dag. Endret 29. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Ber om at første innlegg oppdateres angående adminsøknad *snip* Ergo er det dessverre midlertidig stopp for å sende inn nye søknader. Done Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ikke akkurat så veldig mange på CS 1.6 serveren. Join da folket Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ikke akkurat så veldig mange på CS 1.6 serveren.Join da folket Hadde jeg hatt PC-en min her med CS skulle jeg ha kommet og eid deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hmm, interessant. Begynner å bli lei av tyskere og russere når jeg spiller. Skal huske dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå