Nopros Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mitt er sortert etter hva som er gode/bra filmer og de som er crap/kjedelige. Hehe, likte den Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) sorterer hovedsaklig etter format og deretter sjanger. Endret 30. oktober 2009 av Lugmeister Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mine filmer ligger på random steder i hylla. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Sorterer primært etter sjanger (alfabetisk innad i en sjanger) og enkelte regissører og skuespillere som er verdt å sortere. Ellers har jeg en stor uorganisert sjanger der det bare står alfabetisk. Med ca 180 filmer vet jeg hvor det meste står uansett. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Mitt er sortert etter hva som er gode/bra filmer og de som er crap/kjedelige. Hehe, likte den Har også de filmene jeg ikke har sett i en egen gruppe. Er bare DVD'r det gjelder. Bluray samlingen er ikke så stor så den er litt random enda. Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har bare litt over 120 filmer, men jeg sorterer dem alfabetisk. Hvis det er flere filmer i en serie, står disse kronologisk etter hverandre, uavhengig av navn. Serier og bokser står for seg, uten noen spesiell sortering. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Her i huset er det alfabetisk sortering som gjelder. Serier også alfabetisk, men i egen hylle selvsagt. Har også en egen hylle med masse diverse samlebokser og store utgivelser, både fordi man bedre får gitt dem oppmerksomheten verdig, og fordi jeg er i ferd med å slippe opp for hylleplass. Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Alfabetisk her også, med serier og dokumentarer for seg. Litt pes når man kjøper en film tidlig i alfabetet og må flytte på noe i alle hyllene, da... Er litt usikker på hvor mange filmer vi egentlig har, men det er vel ikke mer enn 200. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Random her, men etter å ha sett denne tråden gav det meg inspirasjon til å organisere litt... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Først filmene av favorittregissørene mine, alfabetisk etter etternavnene til regissørene og med filmene i kronologisk rekkefølge, og deretter resten av filmene sortert kronologisk etter sjanger. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har det ganske rotete, men har jeg mange filmer av en skuespiller eller regissør setter jeg de som regel sammen. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 må kjøpe flere hyller snart. har noen stabler på gulvet som ikke har fått plass enda. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 I og med at jeg har dårlig lagringsplass for filmene mine, har jeg ikke noe godt system per dags dato. Har en firemeters lang "gardinlist" over vinduet mitt hvor jeg har alle filmene mine. Primært er de sjangersortert - action, eventyr, sci-fi, western, mafiafilmer, animasjon, komedie. Har også noen egenbestemte seksjoner for godfølelse-filmer, dårlige filmer og rare filmer. Lenke til kommentar
Bluto Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ganske tilfeldig her, liker tanken på at bare jeg kan finne frem i "systemet" Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har ikke noe skikkelig system just nu. Må først få tak i gode hyller til den beskjedne samlingen min, men når det er gjort, så blir det fort delt opp i sjanger. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Alfabetisk etter regissørens etternavn Alfabetisk etter tittel Kjellerboden om filmen slikker balle Endret 8. november 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå