rambo555 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jevla fitter ingen hjelp å få... Trudde dette var et forum for leksehjelp.. Endret 2. november 2009 av rambo555 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 www.daria.no mye brukt av meg... en god kilde til inspirasjon, men ikke kopier rett av Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 www.daria.no mye brukt av meg... en god kilde til inspirasjon, men ikke kopier rett av Kan du finne en oppgave som passer til 1 av de 3 spm??? Litt vanskelig for meg..hjelp Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 http://www.daria.no/skole/search/?domains=...%3A11&hl=no bare søk på holberg og slikt... ellers har du http://www.propaganda.net/skole_jobb/ som en skole side også Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 har gjort.. men saken er at spm som jeg har fått ikke finnes i de databasene.. Må liksom tenke ut og skrive selv... Noe som er over min fatte evne.. noen som kan hjelpe? gir 200lapp til den som pm meg med svar til en av disse oppgavene.. må være på ca 600-700 ord) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 dette høres jo ut som en oppgave på 1år VGS.. så da burde alt man trenger å vite enten stå i en forelesning eller innenfor 10-30 sider i en bok... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Må liksom tenke ut og skrive selv...Det er faktisk det som er meningen! gir 200lapp til den som pm meg med svar til en av disse oppgavene..Hvordan hadde du tenkt å lære noe på den måten? Det er ikke noe galt i å bruke skolesider og andres oppgaver som kilder, men poenget er at du skal finne informasjon og skrive en egen oppgave selv. Da lærer du deg både pensum, kildekritikk og -leting og skriving. Et annet tips: Antar at hele klassen din har fått denne oppgaven? Hjelp hverandre! Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 dette høres jo ut som en oppgave på 1år VGS.. så da burde alt man trenger å vite enten stå i en forelesning eller innenfor 10-30 sider i en bok... står ikke i noen .bok Men vis det er så lett kan du vel hjelpe? trenger bare 600-700 ord og du kan velge 1 av de 3 oppgavene selv.. Oppgaven trenger ikke være bra heller Men en karakter 3 forventer jeg.. Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 INGEN SOM KAN HJELPE`? hva med oppgave 3 Et viktig prinsipp for Holberg og flere andre komedieforfattere fra opplysningstiden, var at komediene både skulle more og belære. I hvilken grad gjelder dette for dagens komediefilmer? Skriv en artikkel der du bruker eksempler fra Holbergtekster du kjenner og moderne komediefilmer vis noe har sett rasmus montanus eller jeppe på bjerget. og kan sammenligne det emd dagens komedier.. Gi meg noen ideer om hva jeg skal skrive om? hjelp meg å starte artikkelen da hvertfall. Står bom fast Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Så stakkarslig og tafatt du er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå