Mujlza Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tenker å kjøpe meg et minnekort for å putte i Cowon D2+. Valget står mellom et SanDisk med 32 GB og 15 MB/s lese- og skrivehastighet. Det andre minnekortet er også laget av SanDisk og har en kapasitet på 32 GB, men har en lese- og skrivehastighet på 30 MB/s. Vil dette ha noe å si for f.eks musikkavspillingen på spilleren, eller har lese- og skrivehastigheten noe å si kun ved overføring av filer til og fra datamaskinen? Takk Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Om du har litt tålmodighet ved overføring velger du det billigste Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Om du har litt tålmodighet ved overføring velger du det billigste Ja, det har jeg. I hvert fall når det er snakk om en fordobling av prisen Men lese- og skrivehastigheten har absolutt ingenting å si ved annet enn dataoverføring? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Joda, om du skal bruke det i ett kamera el. Men ikke i en MP3-spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå