Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skolelei, hva skal jeg gjøre?

Gjest Gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten

Vet ikke hvor jeg skal poste denne men :

Jeg er dritlei skolen, faktisk så lei at jeg kjenner en klump i magen som ikke ligner grisen hver dag jeg skal til skolen. Jeg har vert på skolen en dag de siste to ukene.

Mamma vet om det 100% jeg har sluttet å komme med dårlige unnskyldninger som "Jeg har vondt i hodet" etc.

Mamma blir skikkelig deprimert siden alle klager på henne om at hun er en "dårlig mor" det sier hun i alle fall til meg..

Sikkert mange her som har tatt seg et friår elns. Noen som kan fortelle meg hva de gjorde? Fordi familien min sier at jeg ikke bare kan sitte på rommet mitt og spille, og det forsår jeg jo selv.

Saken er at foreldrene mine overreagerer så innforjævlig! Det er nesten som om det er verdens undergang !

Jeg får ikke lov å gå på butikken hvis jeg ikke går på skolen, jeg får ikke internett og jeg får ikke bruke mobilen, sier de. Da må jeg spørre, hva faen?

Moren min sier også at hun ikke skal presse meg til å gå på skolen, men hvis ikke jeg gjør det, så får jeg ikke, i grove trekk, lov å vise meg offentlig, være på dataen, bruke mobilen, være med venner. Dvs. gjøre annet enn å se inn i veggen..

Jeg har ikke tenkt å slutte på skolen for godt, så absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...