Mariofrans Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei! Jeg har en kompis som må bestille flyreiser, bussturer, hotellopphold og alt som hører med til en ferie, sjekke mailen, og gjøre alt for foreldrene sine som har med pc å gjøre. Han kan jo all informasjon som er om Kredittkort og bankkort fordi foreldrene ikke kan noe. Han er bare 15 år Hva synes dere om dette? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ikke alle 15åringer er tyv og kjeltring da. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ser ikke noe problem med det, så lenge han ikke utnytter foreldrenes uvitenhet. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Men det er jo litt rart at de ikke kan pc i disse tider :O Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har bestilt alle reiser familien har gjort siden jeg var drøyt 15 også. Men det er ikke fordi parentos ikke kan PC (pappa jobber med IT), men fordi jeg er geniunt interessert i reiseliv og er flink til å finne billige flybilletter samt gode hoteller. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ser ikke noe problem med det, så lenge han ikke utnytter foreldrenes uvitenhet. Det kan imidlertid være et problem å være PC-frykter om en er i arbeidsfør alder i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå