kingoslo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hei dere, Jeg er ny på forumet, men har hørt positivt om dere Her er min sak: Jeg har en Windows XP CD i ene hånden, og en rosa laptop uten cd-rom drev i den andre (ASUS Eee 1008HA). Hvordan kan jeg gå frem for å løse problemet? Takk for deres tid. Mvh, Markus Endret 16. mars 2010 av kingoslo Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei Kingoslo, Du kan gå inn på wintoflash.com siden å laste ned wintoflash, med dette programmet kan du enkelt overføre xp filene dine til en usb penn. Formatere minne pennen først å så bare følge anvisningen deretter. Hvis ikke usb pennen booter så må du inn i bios og sette usb device til first boot. Ob til slutt når du kommer så langt at windowsen er innstallert så må du ta ut minnepennen så den ikke starter å installere enda engang. Håper dette hjelper deg Hilsen spyder Lenke til kommentar
kingoslo Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hei Kingoslo, Du kan gå inn på wintoflash.com siden å laste ned wintoflash, med dette programmet kan du enkelt overføre xp filene dine til en usb penn. Formatere minne pennen først å så bare følge anvisningen deretter. Hvis ikke usb pennen booter så må du inn i bios og sette usb device til first boot. Ob til slutt når du kommer så langt at windowsen er innstallert så må du ta ut minnepennen så den ikke starter å installere enda engang. Håper dette hjelper deg Hilsen spyder Kjære spyder, Takk for dette. Det virker som en utsøkt løsning. Jeg skal prøve det i løpet av noen dager. Hvis no luck: så hører dere fra meg igjen Mvh, Markus Endret 16. mars 2010 av kingoslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå