Gjest Guest_Fortvilet_* Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 God kveld! Jeg er en gutt på 19, ja du leste riktig, kun 19 år, som har fått et problem den siste måneden. Har ikke de siste årene selv syntes at jeg har hatt veldig masse og tykt hår, men har aldri vært synlig lite.. før nå.. For ca en måned-tre uker siden merket jeg at håret begynte å løsne mye lettere en tidligere. Nå har dette blitt værre og værre iløpet av ukene. Tar jeg i voks nå, eller tørker håret med håndkle er det flust av hår (og jeg vet det er vanlig å miste litt, men dette er mye) - mye fler enn tidligere! Det har gått så utrolig fort. Fra å være den mest sosiale utenom studiet og mest pliktoppfyllende innad har jeg nå de siste to ukene gått til å ikke tørre å gå ut med venner, eller være på forelesninger, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Har bestilt time hos hudlege, men å få time hos de er nesten som å vinne i lotto. Ergo lang ventetid. Har ikke endret kostholdet spesielt den siste tiden, selv om jeg har flyttet hjemmefra. Vil påstå at jeg har blitt sunnere. Har ingen sykdommer, er slank, går ikke på medisiner etc.. Hva i all verden kan dette komme av? Har i et siste skrik kjøpt Arcon mot håravfall, men dette hjelper foreløbig ingenting. Blir værre for hver dag, og nå synes det. Trenger virkelig hjelp, er det noen som har forslag? Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 shitt hørtes ikke bra ut! Har du brukt dårlig hårgel? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fortvilet_* Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 shitt hørtes ikke bra ut! Har du brukt dårlig hårgel? Nei bruker den samme jeg alltid har brukt. Koster 200 kr hos frisøren, så er ikke den. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Enkelte mister håret fortere enn andre. Det er fint lite du kan gjøre med det, så det beste er å innse at slaget er tapt og stifte et bedre bekjentskap med hårtrimmeren. Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har ingen erfaringer med håravfall men hørtes ikke gøy ut:( Lenke til kommentar
Gjest Guest_fortvilet_* Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Enkelte mister håret fortere enn andre. Det er fint lite du kan gjøre med det, så det beste er å innse at slaget er tapt og stifte et bedre bekjentskap med hårtrimmeren. Vet det, men det er ikke normalt at dette skjer på to uker. Spesielt når det heller ikke ligger til familien. Bestefar har jo snart mer hår enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå