NoTrace Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nei, ingen som tvinger meg, derfor jeg sluttet etter den ene gangen... Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er ikkje mange jobber du kan ta når du er 13. Eg er også 13, og har ikkje funnet noko jobb på den måten. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg er 14år, og leter etter jobb selv. Jeghar jobbet i Norpost, men jobber nå som avisbud, men det har bare gått nedover i det siste... Så vurderer å begynne å jobbe for Radonregisteret, siden det er det eneste jobb tilbudet som finns for ungdommer på en mils omkrets. Gleder meg til neste år, for da skal jeg begynne å jobbe på Coop! Du må være tålmodig, og ikke forvente alt for mye lønn. Btw, som andre her i forumet, har jeg dårlig erfaring med Norpost. P. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Norpost er den nærmeste du kommer bomullplantasjer i USA back in the days. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Whoho, har fått meg jobb som telefonselger nå. Mye bedre enn å jobbe hos NorPost! Man må være 16 dog... Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Whoho, har fått meg jobb som telefonselger nå. Mye bedre enn å jobbe hos NorPost! Man må være 16 dog... Denne er verden er urettferdig, vis meg veien til en mer rettferdig verden :/ Vanskelig å skaffe meg jobb pga alder, ikke pga kompetanse. Men for holde ut til neste år. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Skal kanskje få telefonselgerjobb jeg også. Er 16. 88 kroner timen i tillegg til provisjon hvis jeg selger noe. Digg. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Skal kanskje få telefonselgerjobb jeg også. Er 16. 88 kroner timen i tillegg til provisjon hvis jeg selger noe. Digg. Jobber du på NTK? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Skal kanskje få telefonselgerjobb jeg også. Er 16. 88 kroner timen i tillegg til provisjon hvis jeg selger noe. Digg. Jobber du på NTK? Jobber ikke noe sted enda, men hvis jeg får jobben - som jeg tror er sannsynlig - er det for et middels stort firma her på sørlandet. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Skal kanskje få telefonselgerjobb jeg også. Er 16. 88 kroner timen i tillegg til provisjon hvis jeg selger noe. Digg. Jobber du på NTK? Jobber ikke noe sted enda, men hvis jeg får jobben - som jeg tror er sannsynlig - er det for et middels stort firma her på sørlandet. ERGO: NTK Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nei, det er ikke "NTK" (hva nå enn det er). Husker ikke hva det heter, men kan finne det ut hvis du absolutt vil. Lenke til kommentar
mosle Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 http://jaydest.piczo.com/ Heisann, kom over denne siden her, noen som synes det virker seriøst ? Det står at de tilbyr ungdommer jobb. Men jeg er litt redd for at det bare er tull Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tidenes minst seriøse side i alle fall. STAY AWAY ALERT! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) http://jaydest.piczo.com/ Heisann, kom over denne siden her, noen som synes det virker seriøst ? Det står at de tilbyr ungdommer jobb. Men jeg er litt redd for at det bare er tull Forhåndsbetaling, studenter som vil tjene penger utenom, synes det er "dumt" at de ikke blir tatt seriøst, kun tre varer til salgs, gmail-adresse, man må bestille ved å sende en e-post, ikke eget domene, ingen informasjon om angrerett, reklamasjon, garanti og lignende, elendig design, reklamebannere uten tilknytning til vareutvalg, ingen informasjon om rutiner ved reparasjon (har antakeligvis ingen), ingen organisasjonsnummer (drives med andre ord ulovlig), ikke oppgitt navn, adresse og telefonnummer på siden og så videre. Mange gode grunner til å verken handle eller jobbe hos den "butikken" Endret 29. november 2009 av Super8 Lenke til kommentar
mosle Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei, tror jeg dropper det jeg Ikke tror jeg de har store inntekter å dele ut heller xD Lenke til kommentar
mosle Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noen som vet om andre nettsider eller liknende hvor jeg kan få jobb `? Ser helst at de er litt mer seriøse enn den jeg nevnte tidligere Kan også tenke meg "vanlige" jobber Er 16 år btw Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er sikkert provisjon, får en prosent eller to av hvert produkt du selger... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 aldri ta en jobb fra noen med piczo side, nå har norpost slutta og ansette ungdommer også, kanskje like greit. Vil anbefale bokhandel eller lekebutikk, de vil gjerne ha folk til å hjelpe til på lageret og såndt, du får uansett ikke jobb uten å søke Lenke til kommentar
mosle Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Kan alltids teste dette Her sendes det annonser til deg på mail, så får du penger for å lese dem, lett gjort, og det er mye penger for lite/ingenting arbeid. Det er også muligheter for bonuser. Bare ett tips fra min side. Mvh Mathias Endret 5. januar 2010 av Marekatten URL med referral link fjernet. Les retningslinjene for mer informasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå