Phataas Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har litt problemer med og forstå alt dette. Jeg har kjøpt chip til PS2 og den støtter dvd-r, er det da slikt at jeg ikke kan kjøpe en brenner som støtter bare DVD+r?? Hvorfor og hva er forskjellen kan ikke min PS2 lese DVD+r plater?? Mvh. Phataas Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hva tenker du på da? Spill kjenner jeg ikke til, men PS2en til frøkenen jeg bor med spiller film brent på DVD+R fint som f. Den er riktignok ikke chippet. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Tror at ps2 kan spille av dvd+r plater som LarsC sier, men den er veldig kresen på platene. Hos meg så virker dvd+r filmene bare i noen sekunder før ps2 nekter å spille av filmen. Samma filmen funker derimot perfekt på stuedvdspilleren. Jeg bruker Packard Bell platene fra elkjøp. Har ikke prøvd med noen andre dvd+r plater enn PB. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Min ps2 takler både +R/RW. Min standalone spiller skal visstnok bare takle -R/RW, men også den takler +R/RW. Mange ganger virker det som om kvaliteten på platene er viktigere enn formatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå