Pellar Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Tenkte jeg skulle prøve å koble til live med mobiltbrebånd, men fikk det ikke til. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg skal gjøre det? Bruker tlf som modem Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 1. gå på mobilprodusents hjemmeside, last ned relevante drivere/programvare. 2. let på mobilprodusentens hjemmeside om det står noen how to på det du spør etter. anbefaler at du kobler til mobilen med kabel vis det er tilgjengelig. det er det eneste jeg kan si med bakgrunn i det du har gitt av info... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du må innstallere driverne på en pc for at det skal fungere. Siden du ikke kan innstallere driverne på xboxen vil dette ikke fungere. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Do'h jeg var inne på ubesvarte tråder og så ikke åssen del av forumet den var postet i. -Zeitgeist- har helt rett Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Live gjennom 3g nett vil uansett lagge noe grassalt. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du kan vel bare bruke pcen som en bridge mellom xboxen. Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Du kan vel bare bruke pcen som en bridge mellom xboxen. fikk ikke til å lage bro mellom koblingene, kan d ver en instilling eller går det ikke her er bilde Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 det går ikke med bro i dette tilfellet. du må velge å dele internett med denne tilkoblingen. da går det, har gjort det selv. Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Takker for svar, skal prøve det når jeg kommer hjem fra arbeid Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 jeg få at xboxn ikke finner nettverket, er det noen instillinger jeg må forandre på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå