gamerman Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hei Jeg har liten plass nå, kunne tenkt meg å sette min RiksTv dekoder oppå min dvd spiller, kan dette ha noe å si, er det skadelig? Det står bare en på om gangen. Håper på svar denne er kanskje feilpostet :S? hehe Endret 28. oktober 2009 av gamerman Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 her i huset har vi en RiksTv boks oppå dvd opptakeren. funker fint det. Men hadde det våre en receiver\forsterker ville eg vært litt forsiktig med det pga. varme. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Pass på så det ikke luften blir helt innestengt, dersom det ikke er "føtter" på dekoderen som løfter den litt, så sjekk om det blir veldig varmt etter ikke så lang tid. Eller bare bygg den opp med noe.... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 her i huset har vi en RiksTv boks oppå dvd opptakeren. funker fint det. Men hadde det våre en receiver\forsterker ville eg vært litt forsiktig med det pga. varme. Det er den vanlige Grundig Riks Tv boksen som tar i mot kanaler og slik, mens min dvd spiller er en helt vanlig Pioneer spiller. Har ikke receiver eller forsterker gitt ^^ hehe Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 men da skall det gå fint. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Flytter denne til Annet om lyd og bilde, men må ærlig innrømme at jeg ikke er 100% sikker på om det finnes noen bedre egnet kategori. Hvis noen har noe bedre forslag rapportér førsteposten med tips. Eventuelt send meg en PM edit: Denne posten skal ikke kommenteres i tråden, ta det på PM. Endret 28. oktober 2009 av hernil Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Einaste eg tar hensyn til når det gjeld plassering av elektrisk utstyr er vekt og varme. Å putte ein 15 kilos forsterkar oppå ein skjør DVD-spelar seier seg sjølv at ikkje er så lurt. Har du på same måte ein DVD-spelar utan eller med låge bein så plasserer du ikkje den over forsterkaren på 15 kilo som har mange og store riller for å avgje varme i toppen. I forhold til elektromagnetisk interferens har eg aldri hatt noko problem. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Einaste eg tar hensyn til når det gjeld plassering av elektrisk utstyr er vekt og varme. Å putte ein 15 kilos forsterkar oppå ein skjør DVD-spelar seier seg sjølv at ikkje er så lurt. Har du på same måte ein DVD-spelar utan eller med låge bein så plasserer du ikkje den over forsterkaren på 15 kilo som har mange og store riller for å avgje varme i toppen. I forhold til elektromagnetisk interferens har eg aldri hatt noko problem. Takk til alle for svar er en kjempelett Grundig RiksTv dekoder og dvd spilleren tåler det absolutt . Grundig dekoderen har store ben og dvd spilleren greie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå