Super-Nisse Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen tips til Vox/Gele/Paste/Spray (helst vox) som gir håret lett og ikke noe særlig tungt. Forresten, liker ikke at det blir tykt med hår noen plasser, og noen ikke. Btw wet look hadde vært fint. Jeg kan også kombinere. Håret mitt er ca: 4-5 cm i panna, og ganske langt bak ( Til enden av halsen) I seidene er det litt lengre enn panna. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Prøvd Renati? Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) gel-wax, id-wax eller renati? det er ihvertfall de tre beste for min del;) Endret 28. oktober 2009 av sanktbauer Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Renati eller noe fra American Crew anbefaler jeg da. Strong Hold og Rock Hard fra Renati blir fort litt stivt viss du tar litt mye, men. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Bruker Renati Rock Hard nå, kjøpe feil:S Og jeg har litt lengde på håret, og da er den helt elendig. Men pasten fra renati var helt grei, men ville prøvd noe annet. Hørt mye om American Crew og Sebastian ett eller annet. Er disse så gode som det sier de er? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 American Crew og Sebastian er gode kvalitetsmerker. Har ingen erfaringer med Sebastian, men har bare hørt positivt om Sebastian Crude Clay. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Er de for medium hair? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis du vil ha wet-look (Gud forby) er ikke Craft Clay (Tidligere Crude Clay) noe for deg, da den gir en effekt av at det ikke ser ut som du har noe i håret, og det føles veldig godt å dra hånden gjennom. Vokser med wet-look vil også gjøre håret ditt ekkelt å ta i, og føles fett. Andre vokser som er lignende Craft Clay er American Crew Fibre Paste, Redken Rough Clay, Fudge Matte Head og den blå fra d:Fi, og de passer best for relativt kort hår, som jeg har. De har helt andre konsistenser enn Craft Clay'en, men man får ca likt hår, selv om jeg synes Craft Clay er best av alle de som er nevnt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Det heter ikke vox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå