Tastagutt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg ønsker eller leter etter et program som jeg kan lage reklanematriell i og kunne skrive dem ut på en Designjet skriver. Fra A4 til A0. Er det noen som kan hjelpe meg der Tastagutt Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Mener du et bilderedigeringsprogram? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 InDesign er vel et av de mest brukte til slike ting. Lenke til kommentar
deviant Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det finnes en mengde applikasjoner til dette formålet Adobe InDesign Corel Ventura QuarkXPress Microsoft Office Publisher PageStream Andre grafiske applikasjoner som Adobe Illustrator eller CorelDRAW kan også benyttes. Lenke til kommentar
Tastagutt Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Det finnes en mengde applikasjoner til dette formålet Adobe InDesign Corel Ventura QuarkXPress Microsoft Office Publisher PageStream Andre grafiske applikasjoner som Adobe Illustrator eller CorelDRAW kan også benyttes. Tusen takk for tipset. Ha det godt. Mvh Tastagutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå