Gå til innhold

[Løst]Ny i7 pc, budsjett ca 15000

Anbefalte innlegg

Kjekt å høyra at nokon andre er samd med meg i at Gigabyte UD5 er eit godt kort ;)

Skal eg først ha skikkeleg PC legg eg ikkje noko mellom når det er snakk om småbeløp, så det blir truleg Noctua, Corsair Hydro H50 eller TRUE.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siste bump før eg er ferdig med å plage dykk no ;)

Har no henta inn eit anna forslag, og treng berre litt tilbakemelding på om det er verdt å overskride budsjettet mitt litt meir enn planlagt.

Kva gir mest for pengane, dersom tilbod 1 kostar 17 500 NOK, og tilbod 2 kostar 15 500 NOK? Tenkjer stabilitet og ytelse. Eg treng truleg 160 GB OS SSD, då eg har ein del program eg har tenkt å ha der. I tillegg freistar det litt med at den skal få betre skriveytelse enn 80 GB når den nye firmwaren blir relansert! Tilbod nr 1 kan endrast, mens tilbod nr. 2 er fastlåst til komponentane som er nemnd ;)

Tilbod 1:

• INTEL X25-M 160GB 2.5
  • 2* Corsair Dominator minne - 6 GB (1866 MHz, 9-9-9-24 og med vifte)
  • CORSAIR HX 850W
  • CORSAIR FULLTOWER OBSIDIAN 800D
  • Corsair Hydro Series H50
  • Gigabyte GA-EX58-UD5
  • GIGABYTE RADEON HD5850 1GB GDDR5
  • MICROSOFT WINDOWS ULTIMATE 7 64-BIT
  • INTEL CORE I7 920

Tilbod 2:

• 2x Mushkin DDR3 6GB extreme Performance XP3-16000 3x2048MB 2000Mhz.
  • Lian Li PC-A77B, Fulltower, Sort
  • Intel Core i7 920
  • Microsoft Windows 7 Ultimate OEM
  • Intel 80GB X25-M SSD 2,5" S-ATA II GEN2
  • ASUS Radeon HD 5850 1GB GDDR5
  • Noctua NH-U12P SE1366 CPU Vifte
  • MIST 1000W avtagbare kabler, rev. 2
  • Gigabyte GA-X58-UD5, X58, Socket-1366

La diskusjonen byrja :yes:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Prisen 160 GB kontra 80 GB er ca 3600 og 1800. Har ein del andre harddiskar som skal inn, så vil helst ikkje bruke for mange SATA portar og fysiske plassar i kabinettet.

Veit det går an å setja 2* 80 GB i raid, men eg har høyrd det då ikkje er støtte for TRIM.

edit: RAM i tilbod 2 var relativt kraftig nedsett 1800 - 1200. I tillegg var PSU på tilbod til 1000. Hovudskilnaden er rett nok SSD.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

ville nok gått for 160Gb ssd selv da 80Gb kan går fort dersom man innstallerer en del programmer. Når det gjelder resten av oppsettet så tror jeg nok at begge alternativene er gode så vanskelig og si.

Hva betaler du for ultimate versjonen. om du bestiller fra amazon.co.uk så koster den ca 1400-1500 kr uten moms/toll og ca 2-2200 med alle avgifter. du kan være heldig at den går gjennom ufortollet. og dette er etail versjonen med både 32 og 64Bit platene.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Kjøper OEM versjonen av Windows 7 Ultimate 64-bit så det går fint ;) Den ligg på ca 1400-1500 kroner her i Noreg. Tru meg, ingenting eg bestiller går gjennom utan å bli fortolla. T.o.m. når eg trur eg er under grensa stig pundet/dollaren raskt i verdi slik at eg likevel må betale avgifter :wallbash:

Lenke til kommentar

Trur diverre ikkje nettbutikkane eg har fått tilboda av har denne i sortimentet sitt... Trur og den ikkje er særskild praktisk dersom ein flyttar PC-en ofte.. PC-en blir sikkert tung nok utan ein så gigantisk CPU-kjølar, så det er ikkje naudsynt å øydeleggje ryggen sin heilt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...