Tosha0007 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei No er endeleg økonomien komen på fote, og prøver på nytt etter at økonomien svika forrige gang. Beklager eg ikkje orkar lage ein like lang post som forrige gang Bruk: Video- og fotoredigering Litt speling Tyngre prosessoroppgåver som krev 4-kjerner og maaaaase ram Overklokking: Japp, PC-en skal overklokkas litt. Avhengig av kva stepping versjon eg får, og kor klokkevenleg CPU er blir det nok ein liten auke. Berre 24/7 klokk, ikkje noko ekstrem klokking. Budsjett: Har satt av om lag 15 000 NOK, men det gjer ikkje noko om det er mindre. Må truleg gå for i7 då det har trekanalsminne, då eg treng mest mogleg ram. Er dette eit greit oppsett: 2x Mushkin DDR3 6GB extreme Performance XP3-16000 3x2048MB 2000Mhz. Lian Li PC-A77B, Fulltower, Sort Intel Core i7 920 Microsoft Windows 7 Ultimate OEM Intel 80GB X25-M SSD 2,5" S-ATA II GEN2 ASUS Radeon HD 5850 1GB GDDR5 Noctua NH-U12P SE1366 CPU Vifte MIST 1000W avtagbare kabler, rev. 2 Gigabyte GA-X58-UD5, X58, Socket-1366 Totalt kjem dette på om lag 15000 kroner. Er det noko eg bør bytte ut? No har eg bestilt ram til ca 1200 kroner per pakke og PSU til 1000 kroner, men dette kan byttas dersom eg får gode grunnar til det PS: Eg har elles vanleg harddiskar og Blu-ray-lesar Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Er verkeleg oppsettet så perfekt at det ikkje er nokon som vil tilføye noko Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) kjøpte i7 for en måned siden og kjøpte noctua kjøleren er knallfornøyd med den. oppsettet ser greit ut når det gjelder RAM så tror jeg det ikke er så stor forskjell mellom merkene, er vel hovedkortet som har mest og si på ytelsen og oppbyggingen til tilkoblinger på dette som har noe å si på valget. selv så kjøpte jeg ett asus p6t deluxe v2 , noe på grunn av tester og på grunn av at jeg har hatt mange asus HK og vært fornøyd med dem. Vurderte og kjøpe SSD når jeg oppgraderte men skl avvente litt med det til prisene ramler litt siden jeg har en velicoraptor disk som sparker godt fra den også. Edit: av en merkelig grunn så sliter x58 hovedkortene og registrere siste rambrikken så får av og til opp kun 10 av 12Gb med ram og er en annen post på forumet hvor flere med forskjellige HK merker sliter med det samme. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1154614&hl= Endret 30. oktober 2009 av Lugmeister Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Av eigne erfaringar kan eg seia at Asus kort er bannlyst Har høyrd mykje fint om Gigabyte, så det blir truleg Gigabyte GA-X58-UD5. Edit: Andre som har noko dei ville ha sagt? Har og kanskje tenkt å gjera "litt" småarbeid med kabinettet, men sidan eg er heilt ny på modding blir det enkelt... Idear nokon? Link til kabinettet Endret 30. oktober 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) kan du linke til den rammen? er det ikke slik at med 3 kanals minne parres rammen i 3 brikker og ikke 2 Endret 30. oktober 2009 av paalrh Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) No har Netshop tatt rammen ut av sortimentet deira, då dei selde den "særs" billig ut på Supertysdag. Meiner dette er rett RAM. Jo, trekanal vil sei 3 brikker på 2 GB. Noko eg sjølvsagt har vald Dersom du tenkter på det under har det med at eg kjøper to sett. Det vil sei eg totalt får 6 * 2 GB med RAM. 2x Mushkin DDR3 6GB extreme Performance XP3-16000 3x2048MB 2000Mhz. edit: Bør eg vera redd for å bruke brikkene saman med i7 920 då minnebrikkene i følge Mushkin sine nettsider krev 1.65 i volt? Endret 30. oktober 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 nai 1.65 volt er maks anbefalt av intel. så det skulle gå fint. ser ingen vanlig hdd i det oppsettet. kanskje ha en f3 500 gb i minste fall? 80 gb går ikek særlig langt. er nok for en system disk. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 PS: Eg har elles vanleg harddiskar og Blu-ray-lesar *kremt, kremt* Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) hehe my bad skylder på nynorsken din jeg btw kanskje hive et lydkort på den ? Endret 30. oktober 2009 av paalrh Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Økonomien er allereie så sprengd at lydkort er pdd nedprioritert. Dersom ingen har ein lydkort dei vil gi vekk, så står det litt på vent Har uansett ikkje gode nok høgtalarar eller hovudtelefonar til at eg vil merke den store skilnaden. Det er flaut å seia det, men eg bryr meg meir om bilete enn lyd edit: Andre som har noko dei ville ha sagt? Endret 30. oktober 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg ville valgt andre deler enn de fra førstepost, Dette oppsettet ville jeg gått for, itilegg til disse rambrikkene. Ikke bare blir oppsettet veldig stilrent, men det er også rom for Overklokking iform av gode rambrikker. Jeg har mine tvil på at du klarer å utnytte 12 Gb ram, til enhver tid. Og mtp de Mushkin brikkene du linket til, er billige, er det å anta at chippene også er av det billige slaget, som igjen høyst sannsynlig umuliggjør evt 2000 Mhz over 12 Gb. Eneste jeg kan gå med på i førsteposten, er Strømforsyningen. Mist Psu'n er kvalitet, og siden den var tilgjengelig for en svært billig pris (..Nok en gang) fra Netshop sin supertirsdag. Men siden enkelte Mist Psu'er sliter med at viftekontrollen på Psu'n fungerer særs dårlig (Obs: Gjelder bare noen), og mtp Corsair's geniale kabelsystem, så ville jeg også revurdert denne saken. Edit: Det innebygde lydkortet vil jeg anta holder i massevis, med mindre du er en kresen og hører mye på musikk eller spiller spill som bruker lydkortet særs aktivt. Endret 1. november 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Kabinett: No har eg sett meg ut følgjande kabinett frå Lian-Li i lang tid, og meiner sjølve at det er eit vesentleg finare kabinett enn Silverstone SST-FT01 du linka til. Har lenge hatt lyst på Lian-Li kabinett, så dette gongen vert det nok A77B dersom ingen har store innvendingar i mot det. PSU: Eg veit at kvalitet er viktig, men eg har høyrd så pass mykje godt om Mist at eg vurderer den rett over HX850 grunna pris. Vil HX850 vera verdt oppgraderinga på om lag 300-400 kroner? Er ikkje Mist modulær med avtagbare kablar, som gjer det mogleg å ha litt orden i kabinettet? OS: Grunna bruk av diverse program ser eg meg naudsynt til å kjøpe Windows 7 Ultimate, noko som gjer at ca 1500 kroner går med til det. Eg ser ikkje på nedlastning som noko alternativ, og sidan Microsoft har laga eit etter mitt syn godt OS bør dei få betalt for det slik at me får fleire gode OS frå Microsoft RAM: Her er det eg er mest skeptisk til. Då eg gjennom videoredigering og dekoding av større filer i den seinaste tid har merka at dei 8 GB eg har no tidvis slit finn eg det naturleg å gå opp til 12 GB når eg først skal oppgradere. Samstundes lyg prisen i første innlegget litt med henhold til prisen på brikkene, då dei eigentleg kosta 1825 per stykk noko som er dyrare enn dei brikkene du linka til. Link hjå Netshop der produktet er gått ut. Det er aldri snakk om bruke alt til ei kvar tid, men i somme tilfelle treng eg faktisk minnemengde rundt 6-9 GB. Når eg då får gode Mushkin-brikker, som eg har bra erfaring med tidlegare til ei så bra pris trur eg dei likevell er aktuelle Hovudkort: Har sjølve høyrd meir positivt om Gigabyte i prisklassen rundt 2000 kroner, og dersom du ikkje har solide testar som støttar opp om at eg heller bør velga EVGA X58 SLI LE, så blir det Gigabyte GA-X58-UD5. GPU: Sidan eg ikkje speler så mykje, føler eg ikkje eg vil ta meg råd til å leggje i nær 3000 kroner i eit skjermkort. Derfor føler eg at 5850 er det rette valet, og det landa derfor på det 5850 Dersom eg skal ta meg råd til oppgradering av skjermkort, er eg redd det må gå på bekostning av andre komponentar. SSD: Etter mitt syn er SSD ein rett oppgradering for at PC-en skal kjennas meir responsiv ut, og er ei bra oppgradering når ein bikkar ein PC til ca 7-8000. Eg har lyst at program skal opnas så snart eg klikkar på dei, og SSD er etter det eg har lest eit særs positivt steg i den retningen! Etter å ha lese meg opp på SSD den seinare tida har eg funne ut at Intel 0GB X25-M SSD 2,5" GEN 2 er eit "klart" kjøp. CPU-kjølar: Har så gode erfaringar med Noctua kjølaren at eg framleis vil velge den! Eg veit at Thermalright Ultra 120 Extreme er ein kjølar i omtrent same klasse, men den treng ekstra vifter. Dersom du ikkje har overtydande kjelder som definitivt slår fast at Thermalright er vesentleg betre enn Noctua, blir det Noctua på meg. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hehe, Kabinett er smak og behag, så den kan jeg forstå (...Til en viss grad ofc ). Selvsagt er begge Psu'ene modulære, så det vil bli ryddig uansett, og ikke hindre Airflow. Dog, er kablene til Corsair mye mer elastiske og er helt svarte (Bortsett fra 24-pinnen til hovedkortet og 8 pinnen til Prosessoren). Mushkin var en gang i tiden et svært godt ansett merke, nå er de dessverre bare en av flere. Spesifikasjonene er ikke direkte imponerende. Itilegg til å kunne kjøre på lavere forsinkelsestider og høyere hastigheter på G.Skill brikkene, følger det med en ramkjøler. Det er vanvittig mange som har hatt problemer med 12 Gb ram og overklokking i større grad, ikke forvent deg 2000 Mhz over 12 Gb samtidig med en høy Cpu-Oc. Det er ingen nevneverdig forskjeller på X58 Hovedkortene, same shitt different wrapping. Derimot slipper du juletre belysningen fra Gigabyte, itilegg til å ha et Asus-look-alike hovedkort. Ikke rart du har hørt mye positivt om det Gigabyte hovedkortet da det er et første generasjons X58 hovedkort (Gammelt) og Gigabyte er ikke kjent for dårlig reklamering. TRUE (Som den forkortes med), er en bedre kjøler enn Noctua. Her her har du et eksempel - Uansett hvor feilaktig testen egentlig er Endret 1. november 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Eg ser klart at det er ein fordel med Corsair sin HX serie, men eg ser på meg sjølv som ganske flink med kabelrydding så eg skal nok klare meg med PSU frå Mist og Utsjånad til kablane er ikkje særleg viktig, så framt dei ikkje er juletre, og eg har tenkt å ha ei lukka dør utan innsyn. Likevell klarar eg ikkje heilt sjå at HX850 er verdt dei ca 300-400 kronene. Eg er fult klart over at spesifikasjonane ikkje er direkte imponerande, men planen min var å køyre dei på litt lågare hastigheit og heller kneppe litt inn på timings I heile oppsettet er det RAM eg er mest usikker på, men høgast mogleg hastigheit er ikkje det viktigaste for meg. Eg kan godt få andre sin meining og. Det eg syns er litt morosamt er at du tidlegare "kritiserer" Mushkin brikken for å vera billige, medan G.Skill brikken du linkar til i realiteten er billigare og inneheld kjølar. Kanskje det er G.Skill som har brukt dei billigaste brikkene viss eg skal følge logikken din i forrige innlegg. Uansett kva av brikkene eg hadde kjøpt hadde eg ikkje rekna med å køyra dei på noko over 2000 MHz. Personleg så kjøper eg ikkje hovudkort p.g.a. utsjånad, sidan stabilitet er det viktigaste for meg. Uansett må Gigabyte ha gjort noko rett då dei har fått så mange positive testar... Les litt rundt om CPU-kjøling, men det ser gjennomgåande ut til å gå litt begge vegar. Truleg kjøler TRUE litt betre, men den krev ekstra vifter som er stille for å slå Noctua med "klar" margin. TRUE krev og ekstra vifte® noko som gjer den ca 150-200 kr dyrare for å ha ei vifte som vil vera tilnærma like roleg som Noctua. Om den ekstra grada verdt 200 kr er eg meir usikker på... Men; det er framleis ikkje for seint å endre å bytte CPu-kjølar. Eg vil gjerne ha fleire si meining om dette! PS: til alle andre, kom med innspel de og Endret 1. november 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Forthun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 hva med Corsair Hydro H50 ? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Har vurdert Corsair Hydro H50, men for at den skal vera verdt oppgraderinga frå luftkjøling trengs iallfall ei god vifte... Då er plutseleg prisen 700 kroner, noko eg syns er litt dyrt. Eg kan få Noctua for ca 500, og då syns eg det blir litt når skilnadane ikkje er så store. edit: No er ikkje CPU-kjølar det mest viktige spørsmålet, det eg helst vil ha svar på er resten av komponentane. På førehand takk for svar Endret 1. november 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Først; beklager dobbelpost men følte denne budsjettoversikta må kome synleg for nye lesarar. Førebels ser budsjettet slik ut (med avrunding): CPU: 2000,- Hovudkort: 2000,- PSU: 1200,- GPU: 2000,- RAM: 2600,- SSD: 1800,- Kabinett: 2200 Kjøling: 500 Anna kjøling: 400,- OS: 1500,- Totalt blir dette 16200, men dette klarar eg truleg å presse litt ned ved å kjøp alt hos ein nettbutikk. Budsjettet blir berre brukt som ein oversikt over kor eg vil legge pengane Det einaste eg eigentleg har 110 % klart er følgjande: CPU: Intel Core i7 920 SSD: Intel 80GB X25-M SSD 2,5" GEN 2 OS: Windows 7 Ultimate 64-bit Kabinett: Lian Li PC-A77B, Fulltower, Sort I tillegg er eg relativt sikker på at skjermkortet vil bli ein variant av ATI/AMD 5850. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) *Snipp* Nå har jeg vel aldri heller påstått at Corsair sin HX850 er verdt de ekstra 3-400 kronene bortsett fra det estetiske. Hehe, det var og er en grunn til at Mushkin brikkene kommer på salg og ikke andre produsenter/minnebrikker. G.Skill er kjent for å ha billige toppmodeller, historisk sett, så det er det inget argument. Men dersom du skal kjøre de på lavere hastigheter og er kjent med det er nok Mushkin fyllbare til slike oppgaver. Jeg skjønner at du kun leser Reviews og ikke så veldig mye bruker Reviews, forskjellen mellom de to kan være ganske vidt forskjellig enkelte ganger. True er og blir ansett av de fleste anstendelige testere rundt om i den store verden, som den beste Cpu-kjøleren, på lik linje som f.eks Prolimatech'n. Det har blitt bevist gang på gang hvor mange elendige tester det er på dette området, feilmålinger og feilprognoser, du trenger ikke akkurat gå langt for å finne disse Reviews'a Virker som du ønsker mest Bangs for Bucks for ca 15 lapper. Iforhold til bruksmålet så kunne du lett gått ned et skritt på Hovedkortet, uten å merke noe som helst ytelsesmessig tap, Asus II Gene, Gb UD3R og ikke minst XFX X58i vill fremstå som bedre valg da. Itilegg, hvis du sier du ikke spiller så mye som du gjør, kunne også en nedgradering av GPU være aktuelt, med mindre du absolutt ønsker DX11 (Selv om Ati 5770 burde være et enda bedre og billigere valg) Endret 1. november 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Har lese meir testar av CPU-kjølar no, og det ser ut til at TRUE er hakket vassare med ei god vifte. Diverre er prisen litt opp frå Noctua, som truleg er god nok for meg. Har ikkje heilt bestemd meg, men blir truleg TRUE. Korleis vil Corsair Hydro H50 med to gode vifter yte samanlikna med TRUE med to gode vifter? Hovudkort: I første innlegget skriv eg at eg krev mykje ram, noko som utelukkar GB UD3R veldig fort då det "berre" har 4 minnespor. Eg har og skrive i eit innlegg lenger opp at eg ikkje vel Asus av erfaring. XFX føler eg er meir eit skjermkort merke, og vil då heller velge Gigabyte eller EVGA hovudkort. Eg spelar akkurat nok til at eg kan gå god for eit 5850 skjermkort, så vil nok ikkje gå lenger ned. Diverre har eg det slik at når eg kjøper skjermkort skal det vera frå den nyaste generasjonen Eg ser og gjerne at andre skriv kva dei meiner om oppsettet Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 GB UD5 er ett knallgodt kort, bare tull å anbefale XFX og liknende. Cogage TRUE Spirit er en grei kjøler til en rimlig pris, yter omtrent som en TRUE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå