Pluggen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 HVIS du vurderer Peugeot Partner. IKKE tenk på en Dangel selvom det kan friste med 4x4 og økt høyde + lav innkjøpspris.. This Dangel-bitch bites Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 HVIS du vurderer Peugeot Partner. IKKE tenk på en Dangel selvom det kan friste med 4x4 og økt høyde + lav innkjøpspris.. This Dangel-bitch bites Kan du utdype? Har lyst og bytte kangooen min i noe med 4WD og jeg har fryktlig lite lyst til og kjøpe en Caddy så jeg hadde håpt PSA-doningene med 4WD hadde vært noe og ha. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Koblingen på akslingen inn til diffen er en kjent svakhet, dyr og kjøpe ny, (ca. 20 000,-) ikke verdt jobben ved å sette på en brukt.. Diffene er også en svakhet pluss torsjonsstag som knekker og er "umulig" å bytte da de selv etter kort tid ruster dønn fast. Har bytta mye av dette på postbiler som går rundt her i fjorden, få andre som har kjøpt de ser det ut som.. Generelt sett en dårlig bygd bil, så selv ville jeg heller satsa på f.eks Opel Combo eller VW Caddy uten at jeg vet noe om disse kommer med 4x4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå