Xprez Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 hei, bor i et hybelhus der det er 3 hybler og 2 leiligheter som da deler en nettlinje trådløst, har store problemer nå i det siste med at folk laster ned og ikke følger reglene som er satt for nettet så man får ikke surfet eller spillt som normalt, har prøvd å få login til ruteren sånn at jeg kan sette sperrer eller sparke ut di som laster ned men det får jeg ikke hos han som styrer med det (vet at han er en av di som laster ned en god del). Har hørt med telenor om det var mulighet for at jeg kunne bestille min egen linje og fikk til svar at det var en åpen linje der så det skulle gå bra, det jeg lurte på om er: kan jeg få husverten til å fjerne det som jeg nå betaler for nettet som er her fra leia og så bestille min egen linje eller blir jeg nødt til å fortsatt betale det samme? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det står i leiekontrakten din... Du kan gjøre en ny avtale med huseier og få tilsvarende kontrakt uten internett, evnt. Hvis han ikke går med på det kan du jo hinte om at fremleie av internett-tilkobling ikke er lov på privat abbonement. Noe jeg kan nesten garantere at huseier har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå