DoktorBacon Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er The Big Lebowski under angrep? Makan. Se den en gang til, det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skuffende at klassikere som Young Frankenstein, The Appartment, The Naked Gun og A Fish Called Wanda ikke er på lista engang. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skuffende at klassikere som Young Frankenstein, The Appartment, The Naked Gun og A Fish Called Wanda ikke er på lista engang. Du syns det er ille? Tidenes morsomste film His Girl Friday er jo ikke engang på den : ( Og det er heller ikke Arcenic and Old Lace : ( Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ingen som har skrevet The Boat That Rocked? Uff. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skuffende at klassikere som Young Frankenstein, The Appartment, The Naked Gun og A Fish Called Wanda ikke er på lista engang. Young Frankenstein er bare teit. Jeg satt og lurte på hva faen dette er når jeg så filmen. The Appartment er artig, men jeg lo aldri av den. A Fish Called Wanda er hysterisk. Det er en slik film man ler høyt av. Ingen som har skrevet The Boat That Rocked? Uff. Så den på kino. Den var ikke veldig morsom, men fornøyelig. Også hadde den selvfølgelig et fett soundtrack. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Godt man er uenige - Young Frankenstein er topp20-materiale hva gjelder komedie, mens Wanda var skuffende. Ga den vel en sterk femmer (tierskala). Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Young Frankenstein ble hakket bedre etter et gjensyn for min del, men jeg synes egentlig at den er ganske dum. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ingen som har skrevet The Boat That Rocked? Uff. Så den på kino. Den var ikke veldig morsom, men fornøyelig. Også hadde den selvfølgelig et fett soundtrack. Smak og behag. Mye god musikk og fantastisk morsomt innhold i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå