Cuneax Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 La ditt ønske være oppfylt! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Enig med Gunfreak. Lite ekte komedie her. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hva er ekte komedie, egentlig? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jøss. 30/30 her. Kan ikke sjønne hvordan jeg greide å glemme å putte Holy Grail på lista mi. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 List of bests http://www.listsofbests.com/list/68664/ Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Lite filmer jeg flirer meg ihjel av her. Dette er for mye en liste over hvilke filmer som er best, ikke hvilke som er morsomst ... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Dette er for mye en liste over hvilke filmer som er best, ikke hvilke som er morsomst ... Det er jo det som er poenget. Diskusjon.no kårer: Tidenes beste komedier Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Dette er for mye en liste over hvilke filmer som er best, ikke hvilke som er morsomst ... Det er jo det som er poenget. Diskusjon.no kårer: Tidenes beste komedier Virker sånn ja, men det hadde vært mye mer interessant om vi kåret de morsomste filmene spør du meg Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det fins ikke fasitsvar på hva som er morsomt. Humor er langt fra 100% objektivt. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Dette er for mye en liste over hvilke filmer som er best, ikke hvilke som er morsomst ... Det er jo det som er poenget. Diskusjon.no kårer: Tidenes beste komedier Ja, og det er trist. Jeg kan ikke tenke meg at folk lå på gulvet og lo da de så "The Big Leb.." Endret 27. november 2009 av Ozi Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Som dere alle vet så hater jeg Evil Dead 2. Jeg er heller ingen fan av Chaplin eller Braindead. Men ellers så er jo listen ganske god. Den eneste jeg ikke har sett er Army of Darkness, tviler på at jeg kommer til å se den med det første(med tanke på hvor mye jeg misliker Raimi) men jeg kommer til å sjekke den ut før eller senere. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det fins ikke fasitsvar på hva som er morsomt. Humor er langt fra 100% objektivt.Derfor hadde det vært interessant om alle listet opp de 10 filmene de selv mener er morsomst så kunne vi sett hva resultatet av alles subjektive meninger ble. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg kan ikke tenke meg at folk lå på gulvet og lo da de så "The Big Leb.." Thunk again! Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Dette er for mye en liste over hvilke filmer som er best, ikke hvilke som er morsomst ... Det er jo det som er poenget. Diskusjon.no kårer: Tidenes beste komedier Ja, og det er trist. Jeg kan ikke tenke meg at folk lå på gulvet og lo da de så "The Big Leb.." Er egentlig uenig i dette. Syns nesten alle på listen er av klassen ekstremt morsomme komedier, og selv de jeg ikke liker så godt har veldig mye tullete ting i seg og er ikke så seriøse. Når det nærmeste vi kommer seriøs komedie er Chaplin og In Burges kan du umulig klage på at dette ikke er filmer siktet på å være "latter bomber". (Jeg bruker siktet fordi det er noen av filmene jeg ikke liker så godt) Forøvrig er The Big Lebowski er en av de morsomste filmene jeg har sett! Endret 28. november 2009 av Crinderman Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) * Endret 28. november 2009 av Glutar Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Forøvrig er The Big Lebowski er en av de morsomste filmene jeg har sett! Well, I'll be... you do have some redeeming qualities after all Jeg ser ikke ett fnugg av ett problem med at The Big Lebowski vant i komediekategorien. Ler du ikke av den, så er det ikke håp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå