CypheroN Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 NICE work. Liker alt av de jeg har sett. Annie Hall/Dr.Strangelove står nok frem som de mest intelligente komediene jeg har sett, The Big Lebowski den morsomste og Evil Dead den gærneste. Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Er ikke noe fan av Monty Python, bortsett fra det er det en god liste. Har ikke sett Evil Dead II, This is Spinal Tap og Blazing Saddles, så må vel inn på play.com en tur Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Synes Python er genialt jeg. Like best Holy Grail, selv om Life of Brians slutt er helt 10/10. Sett den første Evil Dead-filmen da? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Takk! Har sett 28/30. Grei liste, selv om den ikke akkurat er så veldig spennende. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Snatch helt nede på 66 poeng... Lenke til kommentar
afirm Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Få komediar fengar meg meir enn Blazing Saddles. Ein fantastisk god film! Det er mykje bra på den liste, også ein del eg ikkje har sett som nok vert sett i næraste framtid. Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sett den første Evil Dead-filmen da? Har ikke sett den første, nei, men har selvfølgelig tenkt å se den først. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sett den første Evil Dead-filmen da? Har ikke sett den første, nei, men har selvfølgelig tenkt å se den først. Gled deg. Eneren er vel sånn ca. ren skrekk, mens oppfølgerne er bare tull. :!: De fleste liker den andre filmen best, men jeg husker flere minneriker scener fra den første filmen... Men treeren er også bra! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Bra initiativ, Njormann Noen som vil ta på seg ansvaret med å lede disse kåringene fremover? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Beste Action skulle vel egentlig startet på mandag Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg syns vi burde fortsatte med de datoene som er satt opp. At Action kåringen blir en uke kortere tror jeg ikke har så mye å si på det endelige resultatet så lenge det kommer klart fram at kåringen ikke vil vare så lenge som de forrige kåringene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg syns vi burde fortsatte med de datoene som er satt opp. At Action kåringen blir en uke kortere tror jeg ikke har så mye å si på det endelige resultatet så lenge det kommer klart fram at kåringen ikke vil vare så lenge som de forrige kåringene. Jeg er enig. Er du villig til å ofre deg, ta over Infensos stafettpinne? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som vil ta på seg ansvaret med å lede disse kåringene fremover? Jeg nominerer Cyph, Njormann eller deg til å føre Infensos gode arbeid videre Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Foretrekker at noen andre tar over staffetpinnen, men viss ingen andre har lyst så kan jeg ta på meg ansvaret med å lede kåringene framover. Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg er ikke aktiv nok på forumet til å ta på meg en slik en omfattende oppgave. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Foretrekker at noen andre tar over staffetpinnen, men viss ingen andre har lyst så kan jeg ta på meg ansvaret med å lede kåringene framover. Vær så god, ansvaret er nå ditt! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Vel, da starter jeg action kåringen i morgen en gang, er altfor trøtt nå. Om noen andre vil ta ansvaret for det så skrik ut Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 WOOOTTT!!! Bare en Mel Brooks film på lista og den kom på siste?!?!?!? Og at Hangover kom på lista mens ikke Animal house er bare latterlig Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 WOOOTTT!!! Trur du meiner Whaat!!! Woot er positivt overraska ;-) Bare en Mel Brooks film på lista og den kom på siste?!?!?!? Det er ein for mykje, spør du meg. Eg likte ikkje Blazing Saddles i det heile teke. Og at Hangover kom på lista mens ikke Animal house er bare latterlig Eg lo samanhengande gjennom heile The Hangover, mens Animal House var 'meh'. Så det så. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hadde vært fint å lagt listen i førsteposten. Mye mere oversiktlig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå