CypheroN Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Skuffende lite Airplane! i listene deres! We're all counting on you! Så lenge siden jeg så den.. husker ingenting. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) 9. Plan 9 from Outer Space Syntes ikke Plan 9 hører hjemme her i det hele tatt. Den er riktignok ufrivillig morsom, men den ble ikke laget for å være en komedie. Endret 3. november 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Industrielle forutsetninger er ikke den eneste faktoren som bestemmer sjanger. Dynamiske publikumskontrakter er like gjeldende, og det er vel generell konsensus om at Plan 9 er så dårlig at den er morsom (selv om selvfølgelig ikke alle er enige i dette). Selv lo både mora mi og jeg da vi så filmen, så da kan den klassifiseres som en komedie. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) 1 - Airplane! 2 - Hot Shots 2 3 - Hot Fuzz 4 - Shaun of the Dead 5 - Kiss Kiss Bang Bang 6 - Borat 7 - Superbad 8 - Team America 9 - The Hangover 10 - Monty Python and the Holy Grail Fokuserte på de jeg lo mest av. Endret 3. november 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Airplane! fant jeg utrolig kjedelig. Trodde typikse 80-tallskomedier skulle være morsommre Plan 9 er forøvrig en film som kan passe inn her. Den er allmenn kjent som en komedie i dag. Lenke til kommentar
Bluto Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 1. The Big Lebowski 2. The Waterboy 3. Blues Brothers 4. O Brother, Where Art Thou? 5. Forrest Gump 6. Mrs. Doubtfire 7. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb 8. Harold and Maude 9. Animal House 10. Big Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dilemmaet som dere nevner. Komi-kvalitet vs helhetlig kvalitet. Jeg går for filmer som får meg til å le sammenhengende gjennom hele filmen. Monty Python and the Holy Grail Life of Brian Airplane! Robin Hood - Men in Tights Animal House Ghostbusters Young Frankenstein Blazing Saddles This Is Spinal Tap Fear and Loathing in Las Vegas Skuffende lite Airplane! i listene deres! Jeg grep tak i dette harde dillemaet :!: og kom til samme konklusjonen som deg. Komi-kvalitet er viktigere enn filmens kvalitet når vi skal rangere komedie favoritter. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Min liste over filmer som får meg til å le omtrent gjennom hele filmen: 1. Monty Python and the holy grail 2. Monty Python: Life of Brian 3. Bruce Almighty 4. Dude where's my car? 5. Hotrod 6. Hot shots 7. The simpsons movie 8. Superbad 9. Kill Buljo 10. Bee Movie, med engelsk tale såklart (Syns faktisk denne er utrolig morsom) Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 1. The Hangover 2. Pineapple Express 3. Home Alone 4. Snatch 5. Lock, Stock and Two Smoking Barrels 6. Forgetting Sarah Marshall 7. Bad Boys 8. Kung Fu Panda 9. As Good As It Gets 10. Up Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 9. As Good As It Gets Skjønner ikke denne. Synes filmen var totalt uintressant og kjempekjedelig. Nicholson var langt ifra sitt vanlige nivå også. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 9. As Good As It Gets Skjønner ikke denne. Synes filmen var totalt uintressant og kjempekjedelig. Nicholson var langt ifra sitt vanlige nivå også. Totalt uenig. Han spiller "seg selv" og gjør det glitrende, og filmen er etter min mening hysterisk morsom. Den eneste av filmene hans som topper denne prestasjonen er One Flew Over the Cuckoo's Nest. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) 1. Shaun of the Dead 2. Forgetting Sarah Marshall 3. Clerks 4. Pineapple Express 5. In Bruges 6. Swingers 7. Tropic Thunder 8. Funny People 9. Hot Fuzz 10. Dumb and Dumber Ble mye fra 2008 her så jeg. Endret 4. november 2009 av Exclusive Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Clerks 1 og 2, Shaun of the Dead, Jay and silent Bob strikes back, Bad santa, Dumb and Dumber og Harold and Kumar. Tidenes komedier er det nok ikke, men de er mine favoritter. Endret 5. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Vanskelig liste. God film helhetlig vs. mengde latter osv 1. The Big Lebowski 2. This is Spinal Tap 3. Monty Python and The Holy Grail 4. Annie Hall 5. Dumb and Dumber 6. Pineapple Express 7. Clerks 8. Lock, Stock and Two Smoking Barrels 9. Shaun of the Dead 10. Anchorman: The Legend of Ron Burgundy Boblere: Borat, The Hangover, Snatch, Step Brothers, Superbad. Endret 13. november 2009 av Speik Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) 1. Dum og Dummere 2. Shallow Hal 3. National Security 4. Forgetting Sarah Marshall 5. Superbad 6. Borat 7. Simpsons The Movie 8. Theme America 9. The Hungover 10. Svidd Neger Det er de 10 favorittene jeg klarer og komme på i farta. Endret 7. november 2009 av Lugaid Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Dum og Dummere! Og de resterende 9 er hvor? Reglene er at du skal legge ut en topp 10 liste... Edit; og der kom de resterende 9, good show Endret 7. november 2009 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Her er min liste: [uTDATERT LISTE] Clerks. The Big Lebowski The Blues Brothers Ichi the Killer Groundhog Day Little Miss Sunshine O Brother, Where Art Thou? Monty Python and the Holy Grail Ferris Bueller's Day Off Knocked Up Diskvalifiserte et par filmer som ellers ville havnet høyt på listen. F.eks. Amélie som er er verdens koseligste film, men ikke komedie på en slik måte jeg ser på sjangeren. Edit: Utdatert liste Endret 10. november 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) 1. Borat 2. Life of Brian 3. Hot Fuzz 4. Monty Python and The Holy Grail 5. A Fish Called Wanda 6. The Pick Of Destiny 7. South Park: Bigger Longer & Uncut 8. Me, myself and Irene 9. Bruno 10. Shaun of The Dead Dette ble en veldig sketchy liste, er egentlig ikke noe spesielt glad i komedier og har ikke sett så veldig mye av akkurat det, har en såpass spesiell form for humor at det skal mye til for at jeg virkelig synes noe er artig. Endret 8. november 2009 av Cpt Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 1: Caddyshack 2: Clerks. 3: This is Spinal Tap 4: Killer klowns from outer space 5: Office space 6: Army of darkness 7: Braindead 8: Fast times at Ridgemont High 9: Animal house 10: The Big Lebowski Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 01.In Bruges 02.The Big Lebowski 03.Clerks 04.Lock, Stock and Two Smoking Barrels 05.Snatch 06.Borat 07.Pinapple Expresss 08.Shaun of the Dead 09.Fear ans Loathing in Las Vegas 10.Amelie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå