Skurupu Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Monty Python and the Holy Grail Life of Brian The Big Lebowski Army of Darkness Kung Pow: Enter the Fist Harold & Kumar Go to White Castle Clerks. Superbad Team America Home Alone Endret 29. oktober 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja, det er jo et interessant dillemma. Skal man velge etter komi-kvalitet eller helhetlig kvalitet? Hmmm... Komi-kvalitet, imo. Derfor går Modern Times over City Lights. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg spør igjen Cun/ Dotten: Hvor har det blitt av muligheten til å legge til emnebeskrivelse? Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb Sherlock Jr. Monty Python and the Holy Grail Modern Times Fjolls til fjells Shrek The Emperor's New Groove Dumb & Dumber The Gold Rush Office Space Valgte å fokusere på rene komedier, men skulle gjerne tatt med Groundhog Day, The Sting, Fargo, Inglourious Basterds, Play Time, Skulle det dukke opp flere lik, så er det bare å ringe..., Rush Hour, Zoolander, La vita è bella, Oh Brother, Where Art Thou, Den forsvundne pølsemaker også … mange filmer som har mye komedie i seg, selv om det ikke nødvendigvis er hovedtema/sjanger. Edit: Home Alone ryker ut, Office Space går inn. Endret 30. oktober 2009 av kjidel Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 2. Sherlock Jr. Hyggelig at flere tar frem denne! En av de aller morsomste filmene ever. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan man opplever Amélie som en komedie er beyond me. Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er mer imponert over at American Psycho kom inn på en liste Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) 1.Forgetting Sarah Marshall 2.Superbad 3.Zoolander 4.The Hangover 5.Hot Rod 6.Zombieland 7.tropic thunder 8.dum & dummere 9.Napoleon Dynamite 10.Van The Man (National Lampoons Van Wilder) Endret 2. november 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan man opplever Amélie som en komedie er beyond me. Fant du verkeleg ingenting i den filmen humoristisk..? Eg klassifiserar den heilt klart som ein romantisk komedie - for den er jo morosam. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kan ikke huske jeg lo. Men kan gå med på "romantisk komedie"-tagen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Klarer ikke å rangere de, men her er noen forslag fra meg Da er det ikke noe vits å poste liste. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 1. Monty Python and the holy grail 2. Blazing Saddles 3. Life of brian 4. Young Frankeistein 5. Animal House 6. Airplane! 7. Clerks II 8. dr. Strangelove 9. Spaceballs 10. The big Lebowski Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kan gjøre et forsøk. Vil mest sannsynlig bli forandret en del på senere. 1. Evil Dead 2 2. Clerks 3. The Big Lebowski 4. Clerks 2 5. Super Troopers 6. Fear And Loathing In Las Vegas 7. Shaun Of The Dead 8. Funny People 9. Monthy Python And The Holy Grail 10. The Hangover Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Midlertidig liste: Beavis and Butt-Head Do America The Kid Killer Klowns From Outer Space The Toxic Avenger Superbad South Park: Bigger, Longer & Uncut Dazed And Confused The Graduate Office Space Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 01. Evil dead 2 02. Shaun of the dead 03. The apartment 04. Blazing saddles 05. Fear and loathing in Las Vegas 06. This is spinal tap 07. Superbad 08. Blues brothers 09. Anchormandum 10. Dum og dummere Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 2. The Kid Virkelig? Den, og City Lights, er mer "fine" og rørende synes jeg, mens Modern Times troner uten tvil på mest morsomme. Lenke til kommentar
edds Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dr. Strangelove. Need I say more? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dr. Strangelove. Need I say more? Ja, du må legge på ni titler til. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Denne var verre.... Okay, denne listen er veldig foreløpig tror jeg! Da er lista endelig og låst! 01. Monty Python and the Holy Grail 02. Groundhog Day 03. Spaceballs 04. The Great Dictator 05. A Shot in the Dark 06. The Big Lebowski 07. This is Spinal Tap 08. Forbidden Zone 09. Braindead 10. Police Academy Det er så mange andre filmer jeg føler burde vært på listen også... Clerks, Up in Smoke, Repossessed, Airplane!, Traxx, Ford Fairlane, Young Frankenstein, Modern Times, The Blues Brothers, Multiplicity, Steamboat Bill Jr., The Party, Caddyshack, Dr Strangelove, The Toxic Avenger, Clerks II, In Bruges, The Naked Gun, Dogma, A Fish Called Wanda, The Meaning of Life, Being There, Life of Brian, Ghostbusters, Major League, UHF, The Kid, Evil Dead II, Army of Darkness, Sherlock Jr., The General, Robin Hood: Men in Tights, Gremlins, Little Miss Sunshine, Safety Last!, Borat, Ace Ventura, Christmas Vacation, de 2 første Austin Powers filmene, Police Academy 2, Annie Hall, begge Bill & Ted filmene, Dumb & Dumber, Harvey, Blazing Saddles, Fast Times at Ridgemont High, Beetlejuice, Hot Shots, mange av Pink Panther filmene, osv osv osv... Endret 10. november 2009 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) 2. The Kid Virkelig? Den, og City Lights, er mer "fine" og rørende synes jeg, mens Modern Times troner uten tvil på mest morsomme. Jeg rangerte filmene etter kvalitet, ikke morsomhet. The Kid er den klart beste Chaplin-filmen av de tre jeg har sett (The Kid, City Lights og Modern Times). Edit: Lo forresten masse av The Kid. Selv om den er supertrist, har den også mye bra humor. Endret 29. oktober 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå