nietsoj100 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har fått dårligere kvalitet ved avspilling av divx filer i vlc etter inst av win 7.er det en codec eeller noe jeg kna laste ned. har ikke prøvd i wmp siden den ikke støtter filen og jeg har lastet ned ffdshow men det virket ikke... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Windows 7 skal ha innebygget dekoder for DivX og XviD så jeg synes det er rart den ikke fungerer. Jeg har ikke installert en eneste kodek for noe som helst, og jeg har ikke vært borti noen filmer som ikke vil la seg spille. Hva slags fil er det, siden du sier WMP ikke støtter den? Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har fått dårligere kvalitet ved avspilling av divx filer i vlc etter inst av win 7.er det en codec eeller noe jeg kna laste ned. har ikke prøvd i wmp siden den ikke støtter filen og jeg har lastet ned ffdshow men det virket ikke... jeg har hatt samme problem på min vista, jeg lastet ned en ny verson av Vlc for en god stund siden, og plutselig ble kvaliteten mye dårliger, liksom mye mer kornete:S Jeg fant aldri noe løsning på det da:P Nå bruker jeg en annen pc med vista og alt er ok:P Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du legger inn Vlc Mediaplayer Versjon 1.0.3 . Hvertfall så løste det problemet til meg . Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 det er en helt vanlig divx fil jeg prøver og spille av men den vil ikke.skal prøve og laste ned den versjonen av vlc som er nevnt og se om det hjelper noe. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg kan bekrefte at den (1.03) fikser problemene med standard video decoding i VLC. Changes between 1.0.2 and 1.0.3:-------------------------------- Video outputs: * Fix video quality when resizing the video on Windows Vista and 7, due to regressions in most popular drivers * New deinterlacers modules based on yadif and yadif(x2) algorithms Decoders: * Windows version supports now natively the WMA Professional codec, as it didn't work in the packaged version of 1.0.2 * Fix downmixing of particual 4.0 AC-3 audio tracks Encoders: * x264 has profile-limitter, like: #transcode{vcodec=h264,venc=x264{profile=baseline,level=12}..} Input: * Update for appletrailers lua script * Fixes on the RAR stream filter * Fix for E-AC3 in ATSC/TS streams * Various fixes for v4l and v4l2 * Fix a crash in mjpeg demuxer Service discovery: * New udev module for linux Qt4 interface: * Fixes on the playlist and the stream output panels Translations: * French, Galician, Korean, Polish, Russian, Romanian, Slovak and Ukrainian updates Endret 2. november 2009 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå