FunnyGhost Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 I følge rapport fra E3 så kommer det Need for speed - Underground, men det sto også at det fikk konkuranse fra 10 andre spill. Jeg lurer på hvilken spill disse 10 er, kan noen ramse de opp? Lenke til kommentar
cyberXbox Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 The Fast And The Furious, Midnight Club2, Street Racing Syndicate er de som jeg veit om, men det kommer sikkert flere... På ign.com ligger det i hvertfall en video av fast and furious... Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Street Legal er et streetracing spill der du kan modde bilene og er vel således en konkurrent. Bare google etter spillet så finner du sikkert noe. Regards Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Yup.. Street Legal er vel kanskje det beste street-racing spillet i dag. Store muligheter til modding både når det gjelder motor og chassis. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 The Fast and the Furious RPM Tuning NFS Underground SRS Midnight Club 2 Pluss en del som jeg ikke husker navnet på. Det blir nok å velge mellom. Det er en del bilspill som har street racing elementer i seg som ikke er rene street racing-spill. Sånn som Midtown Madness 3, Project Gotham 2 og Gran Turismo 4. Lenke til kommentar
nord Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 jepp, men noen som vet om det kommer flere bil skins? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå