traxx1 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hei Jeg har Logitech z-5500 som jeg har koblet til pc (via direct) Tv(via optisk) og så vil jeg koble til ps2 til via coax... Jeg prøvde å ta rca kablene (rød og hvit) også inn på coax inngangen på volume kontrollen, men når jeg trykker på coax står det "no signal" Er det sånn det skal kobles? Hvorfor får jeg ingen signal? Spør hvis noe av dette ble uklart Mvh Traxx1 Endret 2. februar 2011 av traxx1 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Regner med du mener Logitech 5500.. Coax inngangen er for digitalt signal.. Om du skal bruke PS2 sin phono så må du ha en overgang fra phono til 3.5 jack og koble i ene lille hullet på Logitech kontrolleren. Lenke til kommentar
traxx1 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Regner med du mener Logitech 5500.. Coax inngangen er for digitalt signal.. Om du skal bruke PS2 sin phono så må du ha en overgang fra phono til 3.5 jack og koble i ene lille hullet på Logitech kontrolleren. Så det går ikke å bruke coax inngangen til ps2 alså? Endret 29. oktober 2009 av traxx1 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nei, såvidt jeg husker så har ikke PS2 coax digital utgang.. Lenke til kommentar
traxx1 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Fant ut av det, var bare å koble en optisk kabel fra styrenheten og til TVen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå