Molochtov Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Haaper noen kan hjelpe da jeg vurderer aa returnere kortet: Av og til naar jeg starter maskina er bildet fullt av 2cm brede graa striper i winXP. naar jeg rebooter, er det nesten umulig aa lese post-skjermen, og det er vanskelig aa lese noe som helst i bios pga artifacts. Naar jeg derimot slaar maskina helt av, og slaar av stroemmen med bryteren bak paa psu, og saa starter opp igjen, er alt bra. Noen som vet om det er en feil paa skjermkortet (Sappire ultimate 9700 pro)? Eller liker rett og slett ikke maskina aa staa avslaatt med psu paa)? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Æ, ø og å er oppfunnet vet du. Bruk dem. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Æ, ø og å er oppfunnet vet du. Bruk dem. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg opplever det samme av og til, når jeg restarter. Løsningen min er bare å slå av maskinen, og så på igjen, istedet for å velge restart i XP... Men er det en skikkelig løsning på dette, blir jeg glad Lenke til kommentar
Molochtov Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Sitter paa en maskin uten. Kan noen som har noe mer fornuftig aa si svare? Edit: Denne var til Diverse Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Beklager dobbelpostingen. :-? Du kan jo alltids kjøpe et nytt tastatur, det koster ikke mye i dag. Lenke til kommentar
Molochtov Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Var det tastaturet som var tema? Lenke til kommentar
voyler Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hvilke drivere bruker du, og hvilken strømforsyning? Kan være at kortet ditt er defekt, du bør uansett kontakte leverandør. Problemet ditt har åpenbart ikke noe med driverne å gjøre, men det kan være at strømforsyningen ikke leverer (stabil) nok strøm - eller at du har overoppheting av skjermkortet ditt. I verste fall er kortet defekt. Lenke til kommentar
Molochtov Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Bruker Catalyst 3.4, men det kan ikke ha noe med den å gjøre. PSU: 360W Chieftec Tror mest at det er feil på kortet i og med at det er så få andre som har opplevd det samme (ihvertfall her på forumet) Lenke til kommentar
voyler Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Enig. Om mulig kan du jo prøve kortet i en annen maskin og se om det samme problemet oppstår, men det beste er nok å sende det tilbake til leverandør. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Æ, ø og å er oppfunnet vet du. Bruk dem.Det samme er slette knappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå