Senyor de la guerra Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hei, har et lite problem med bruk av virtualbox med windows7. Backtrack4 ser ikke ut til å finne nettverkskortet wlan0 (vist bilde 2). Fungerer ok med ren linuxdistro på annen pc. Men på ingen av pcene kan jeg oppdage aktiviteten på andre pc-er på nettverket (vist bilde 1), kun egen maskin. Noen forslag? Endret 28. oktober 2009 av runesole Lenke til kommentar
JAH Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Du kan jo prøve vmware versjon av BT4 i stedet.VMware Player er gratis. Har ikke helt fått til det du beskriver selv.... Endret 28. oktober 2009 av janaha Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Prøvde med WMWare og BT3 nå. Funker fremdeles ikke, finner ingenting med airmon-ng Lenke til kommentar
JAH Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) USB eller pci? Personlig har jeg bare fått usb dongle til å funke. PCI kort funka ikke hos meg. Endret 28. oktober 2009 av janaha Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 pci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå