veggiis Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei Jeg har kjøpt ny pc å har instalert alle drivere å sånt. men når jeg laster ned nye spill som f.eks Operationflashpoint elr trackmania så bare slår pc`en seg av etter jeg har startet spillet... men dette skjer ikke med steam elr Wc3. Noen idèr hva som er feil? Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Du må nok gi oss litt mer informasjon om PC'n din før noen kan hjelpe deg noe særlig Hva slags PC er det (stasjonær/bærbar)? Har du bygd den selv, hvilke deler er det i den? Hvilket operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
veggiis Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Du må nok gi oss litt mer informasjon om PC'n din før noen kan hjelpe deg noe særlig Hva slags PC er det (stasjonær/bærbar)? Har du bygd den selv, hvilke deler er det i den? Hvilket operativsystem bruker du? ooh okey^^ Kjøpte pcen på komplett " la oss bygge din pc" (stasjonær). Intel Core? 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket ASUS P5Q SE2, P45, Socket-775 Corsair TWIN2X PC6400 DDR2 2GB KIT CL4 XFX GeForce GTS 250 512MB PhysX CUDA jeg har Windows Xp pro instalert på pcen. så det rare er at noen spill jør sånn at pcen min bare slår seg av, pcen er jo ganske ny så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå