Illus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei! Skulle hatt meg en skype telefon til dama.. Hun har en SE W995 og den støtter desverre ikke skype over wifi så da må man til med et trådløst håndsett. Noen som kan anbefale noe som er brukbart ? Et skype tilpasset wifi håndsett tror jeg hadde passet bra. Dersom ikke så er det kanskje like greit å gå for RTX Dualphone 3088 som skype.com pusher ? Takker for innspill! Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) vis du bruker NIMBUZZ så kan hun bruke skype på w995 og wlan EDIT : eller gå inn her med mobilnettleseren get.nimbuzz.com Endret 28. oktober 2009 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Illus Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Takker så mye! Så spennende ut.. skal lese meg litt opp på den der. Men gratis.. ?? .. Hva er haken ? Lenke til kommentar
Illus Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hmm.. SE W995 kommer ikke opp når jeg skal velge device... og så vidt jeg kan søke meg fram til i farta så støtter nimbuzz kun meldinger og ikke tale på w995.. for de som har hacket det til. Er visst en begrensning i telefonen ? *google litt til* Endret 28. oktober 2009 av Illus Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) innbilte meg jeg pratet med fruen på skype hun har w995, prøvde du å gå inn på get.nimbuzz.com med mobilnettleseren edit: kansje hun brukte 3g??? hmm finne ut Endret 28. oktober 2009 av Panzerhansa Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 iPhone er en veldig bra skype telefon. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 prøvde du å gå inn på get.nimbuzz.com med mobilnettleseren Ja.. fikk opp nokia telefon som default.. og når jeg klikket med igjenom valg av telefon så var ikke w995 der. edit: kansje hun brukte 3g??? hmm finne ut Det må fungere over wifi iPhone er en veldig bra skype telefon. Godt mulig.. men litt overkill i denne sammengeng Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) der har w995 tatt kvelden, skjermen fungerer ikke så da finner jeg ikke ut om det var mobilnettet som ble brukt eller ikke .. er det ikke noen se telefoner på listen med wifi og prøv å last installere og se om det funker mitt siste tips Endret 28. oktober 2009 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Illus Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 w995 skype over wifi fungerer ikke p.t. Så da er det tilbake til originalspørsmålet.. en bra, trådløs skype telefon.. helst over wifi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå