dragon9 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Er det noen smo vet hvor man kan laste ned et GRATIS video redigerings program? Jeg trenger å lyse opp kontrasten, og brightnessen! Lenke til kommentar
gustav Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Tror du kan laste ned en fullt brukelig trial av ulead videostudio 7 på www.ulead.com Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Tror du kan laste ned en fullt brukelig trial av ulead videostudio 7 på www.ulead.com Jeg har hatt det men den varte bare i 30 dager, og nå er den over! Har noen andre tips??? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Moviemaker 2 er vel gratis. http://www.microsoft.com/windowsxp/moviema...moviemaker2.asp Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 VirtualDub er gratis og genial. PS. Det er i mot forum-reglementet å ha så stort bilde (avatar) i signaturen din, så du burde nok fjerne det. :wink: Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 VirtualDub er gratis og genial. PS. Det er i mot forum-reglementet å ha så stort bilde (avatar) i signaturen din, så du burde nok fjerne det. :wink: og skal finne et nytt et! jeg skal prøve virtualdub! takk for tipset :wink: Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Moviemaker 2 er vel gratis. http://www.microsoft.com/windowsxp/moviemaker/downloads/moviemaker2.asp det virker kun i xp og det har ikke jg Sorry Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 PS. Det er i mot forum-reglementet å ha så stort bilde (avatar) i signaturen din, så du burde nok fjerne det. :wink: sånn da har jeg et annet bilde nedenfor!(katt som gåR) .............................. :wink: Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 PS. Det er i mot forum-reglementet å ha så stort bilde (avatar) i signaturen din, så du burde nok fjerne det. :wink: sånn da har jeg et annet bilde nedenfor!(katt som gåR) .............................. :wink: Du må nok fjerne det bildet og. Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 PS. Det er i mot forum-reglementet å ha så stort bilde (avatar) i signaturen din, så du burde nok fjerne det. :wink: sånn da har jeg et annet bilde nedenfor!(katt som gåR) .............................. :wink: Grunnen til at det ikke er lov med slike store og animerte bilder i signaturen er for det første at mange her på forumet sitter med ISDN oppkobling, og hvert bilde gjør at det tar mye lenger tid å laste opp siden. For det andre, så er det ganske irriterende med såpass mange bilder på en side når man skal følge en diskusjon, fordi de rett og slett tar opp for mye plass. Det finnes sikkert mange andre grunner mot å ha slike bilder. Selv om det kanskje er gøy og morsomt for deg, så er det ikke det for andre. Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 PS. Det er i mot forum-reglementet å ha så stort bilde (avatar) i signaturen din, så du burde nok fjerne det. :wink: sånn da har jeg et annet bilde nedenfor!(katt som gåR) .............................. :wink: Grunnen til at det ikke er lov med slike store og animerte bilder i signaturen er for det første at mange her på forumet sitter med ISDN oppkobling, og hvert bilde gjør at det tar mye lenger tid å laste opp siden. For det andre, så er det ganske irriterende med såpass mange bilder på en side når man skal følge en diskusjon, fordi de rett og slett tar opp for mye plass. Det finnes sikkert mange andre grunner mot å ha slike bilder. Selv om det kanskje er gøy og morsomt for deg, så er det ikke det for andre. Ok! Men jeg kan ha et lite, et vel.....jeg skal ivertfall fjerne den katten! Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Såvidt jeg vet blir vel VirtualDub ditt beste alternativ. MEN dersom du har DV-video (med DV-kodek) vil ikke virtualdub klare å lese det, pga kodek-penger. Om du er litt tålmodig, vet jeg at AVID skal slippe en DV XPress Free snart.... Men når jeg tenker meg om blir det nok sikkert ikke før til høsten igjen. Det blir nok det beste alternativet for gratis-redigererne. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hva er det man kan gjøre med VirtualDub a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå