HoaXed Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hei, Har prøvd å søke på google, men skjermen på Iphonen min er alltid opplyst, og barreriet tømmes etter noen timer... Skjedde plutselig etter at jeg endra på noe inne i innstillingene, men har prøvd å lete uten hell. Noen som aner hvordan jeg fikser dette uten å resette hele greia? Håper på svar! Endret 28. oktober 2009 av HoaXed Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Den slukner altså heller ikke når du trykker på "sleep" knappen? Har du prøvd å nullstille innstillingene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Settings/General/Auto-Lock velg alt fra 1 til 5 min. -du kan også trykke på knappen som er oppe på telefonen Brightness Settings/Brightness - velg lysstyrke du liker og auto mode. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Settings/General/Auto-Lock velg alt fra 1 til 5 min.-du kan også trykke på knappen som er oppe på telefonen Brightness Settings/Brightness - velg lysstyrke du liker og auto mode. Har gjort det og det fungerer, men er kjipt å ha passord hver gang jeg skal på telefonen eller trykke på toppen. Den har jo det siste året hatt for vane å gå i "søvnmodus" av seg selv... Hmm... Settings/General/Auto-Lock velg alt fra 1 til 5 min.-du kan også trykke på knappen som er oppe på telefonen Brightness Settings/Brightness - velg lysstyrke du liker og auto mode. Har gjort det og det fungerer, men er kjipt å ha passord hver gang jeg skal på telefonen eller trykke på toppen. Den har jo det siste året hatt for vane å gå i "søvnmodus" av seg selv... Hmm... Ah! Autolås innebærer ikke kode! Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå