fiskejeger Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Siden jeg ikke fant noe bedre steder å skrive dette, så skriver jeg det her.... Jeg liker å lese, og nå fant en den siste james bond boka(devil may care/I djevelens tjeneste). Men jeg skulle gjerne hatt flere av james bond på norsk.... Noen som veit hvor jeg kan kjøpe james bond bøker på norsk???? Helst på nett:p Lenke til kommentar
lomaxx Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Siden jeg ikke fant noe bedre steder å skrive dette, så skriver jeg det her.... Jeg liker å lese, og nå fant en den siste james bond boka(devil may care/I djevelens tjeneste). Men jeg skulle gjerne hatt flere av james bond på norsk.... Noen som veit hvor jeg kan kjøpe james bond bøker på norsk???? Helst på nett:p har selv lett etter james bond bøker på norsk men har ikke funnet noen enda.. men jeg har 15 stk james bond bøker på engelsk som jeg kan sende deg på email hvis du vi ha dem Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) På email? går det??? Endret 31. oktober 2009 av fiskejeger Lenke til kommentar
lomaxx Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 På email? går det??? ja det går bra det.. det kalles ebøker så er det bare og lese bøkene som et dokument eller så kan man printe dem ut enkelt og greit Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg vil gjerne ha dem jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå