Tim Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg lette etter et godt strategispill som kunne ta over for Red alert 3 og Starcraft som jeg har spilt tidligere. Etter en del leting tenkte jeg å prøve meg på Men of war, DET ANGRER JEG IKKE PÅ! De siste ukene har jeg sittet i titalls timer med hyggelige, 15-40 år gamle gutter og menn som er interresert i skikkelig strategi og god grafikk! Det er en egen ventrilo server fra www.gamereplays.org som mange av oss går inn på for å øke intensiteten på rundene og drive med ekte krigs strategi! Jeg ønsker at alle dere som sitter å venter på et godt strategispill kjøper dette spillet på Steam for 35$ og blir med å spille online! DETTE ER MORRO! Vis interresse i denne tråden så får dere ventrilo IP og Port. Les anmeldelse fra spillverket: http://www.spillverket.no/artikler/men_of_war/68120 9,5 IGN.com Bli med å bygge bunkere, søke dekning, knuse landskap og støtte dagens råeste RTS! VERV DEG I DAG! Håper på å se flere norske spillere komme inn på ventrilo og spille med oss!!! Endret 28. oktober 2009 av Tim Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Velkommen etter! Skal sies du har helt rett dog, ekstremt bra spill. Endret 28. oktober 2009 av SWAT dude... Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvordan er multiplayer delen i det spillet her? Sammenlignet med for eksempel Company of Heroes? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har ikke spilt Company of Heroes, men jeg har spilt mye multiplayer i andre spill og dette spillet. Jeg spiller faktisk bare multiplayer... For meg er det sinnsykt gøy å spille online mot og med andre. Spesielt at vi kan sitte og prate taktikk og sammarbeide over Ventrilo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå