Gå til innhold

SE HER! Men Of War, tidenes beste strategispill!

Anbefalte innlegg

Jeg lette etter et godt strategispill som kunne ta over for Red alert 3 og Starcraft som jeg har spilt tidligere. Etter en del leting tenkte jeg å prøve meg på Men of war, DET ANGRER JEG IKKE PÅ!

De siste ukene har jeg sittet i titalls timer med hyggelige, 15-40 år gamle gutter og menn som er interresert i skikkelig strategi og god grafikk! Det er en egen ventrilo server fra www.gamereplays.org som mange av oss går inn på for å øke intensiteten på rundene og drive med ekte krigs strategi!

Jeg ønsker at alle dere som sitter å venter på et godt strategispill kjøper dette spillet på Steam for 35$ og blir med å spille online! DETTE ER MORRO! Vis interresse i denne tråden så får dere ventrilo IP og Port.

Les anmeldelse fra spillverket: http://www.spillverket.no/artikler/men_of_war/68120

9,5 IGN.com

Bli med å bygge bunkere, søke dekning, knuse landskap og støtte dagens råeste RTS! VERV DEG I DAG!

Håper på å se flere norske spillere komme inn på ventrilo og spille med oss!!!

post-11723-1256741711_thumb.jpg

post-11723-1256741960_thumb.jpg

post-11723-1256742213_thumb.jpg

Endret av Tim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt Company of Heroes, men jeg har spilt mye multiplayer i andre spill og dette spillet. Jeg spiller faktisk bare multiplayer... For meg er det sinnsykt gøy å spille online mot og med andre. Spesielt at vi kan sitte og prate taktikk og sammarbeide over Ventrilo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...