Discordia Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Har nettop kjøpt ny mp3 spiller. Lastet innpå noen mp3er på skolen og lurte på om jeg kan få de ut igjen på pcen hjemme. Prøvde men fikk det ikke til........ er det mulig?? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Det er mulig ja, men det spørs hvilken spiller du har.. jeg har en Jens of sweden og den kommer opp som en flyttbar disk når jeg setter den i USB'en..så er det bare å overføre hva jeg vil :smile: Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 er det mulig?? Ikke med Sony spillere, nei... Lenke til kommentar
Elan Branler Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 På Binders (i Tybring Gjedde konsernet?) selger dei Voigo mp3-spiller m/radio med 128 MB minne for 899,- Kan òg brukast som USB-lagringseining. Under spesifikasjonane står det at ein ikkje kan flytte mp3-filer frå spelaren til HDD, berre frå HDD til spelaren. Har ikkje testa dette, har berre godtatt at det er slik. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det går sikkert på noen spillere, men den vi har (DAP jukebox fra creative) går det ikke ann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå