eddide9 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei Er det mulig å spille PS3 på denne skjermen? Ser ut som at jeg ikke har HDMI utgang. Takker for alle svar Lenke til kommentar
JAH Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har ikke PS3 så jeg vet ikke hvilke tilkoblingsmuligheter den har, men skjermen har kun VGA input. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei Er det mulig å spille PS3 på denne skjermen? Ser ut som at jeg ikke har HDMI utgang. Takker for alle svar Du trenger ikke nødvendigvis en HDMI-inngang, du kan også bruke DVI. Men siden det ser ut som skjermen kun har VGA så går det nok ikke. Lenke til kommentar
khoyum Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det burde gå greit det. Litt overganger, så burde det gå. HDMI->DVI overgang, DVI->VGA overgang. Mener dette skal fungere greit. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det burde gå greit det. Litt overganger, så burde det gå. HDMI->DVI overgang, DVI->VGA overgang. Mener dette skal fungere greit. DVI til VGA er ikke "greit", det er mulig for en PC å sende Analoge signaler via DVI-pluggen og disse kan enkelt kobles om til en VGA plugg. Men når orginalsignalet kommer via en HDMI kabel som bare har digitale signaler så fungerer ikke dette. Bare fordi man kan mekke en kabel med riktige plugger betyr ikke at riktige signaler går ifra ende til ende. Lenke til kommentar
simen_sifa Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei jeg tenkte å kjøpe en ps3 og bruke en HDMI til DVI kabel og min pc skjerm... men hvordan blir det da med lyden? bruker mann phono kablene (rød og hvit)? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
ketle Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 lyden går også via HDMI kabelen og ut av 3.5 mm utgangen på skjermen din (hvis den har en slik). Da er det bare å koble på vanlige hodetelefoner. Kan anbefale Benq G2411HD som en billig og bra skjerm som har HDMI, 3.5mm jack ut og som koster rundt 1500,- Selvsagt får du bedre skjermer, men ikke til den prisen. Lenke til kommentar
PetterHomleid Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Du kan velge om du vil ha lyd gjennom hdmi eller "rød og hvit" Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Eller du kan faktisk sende lyden via den optiske utgangen også, om du har en forsterker el. som har mulighet for å ta i mot det. Er bedre en RCA alternativet (http://en.wikipedia.org/wiki/RCA_connector) da det støtter surround-lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå