EinarEriksen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vi har sett nærmere på Toshiba TG01 med 1 GHz prosessor. Kan denne konkurrere med HTCs flaggskip? Les mer Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ehm, NEI! Den kommer ikke til å utfordre HD2 på noen måte, TG01 er en dritt tlf, jeg har prøvd den! Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Einar: Du bør rette opp i artikkelen din. Å påstå at den har 256 MB RAM som lagringsminne blir veldig dumt. Hvis du skal kalle RAM for noe, så må det være arbeidsminne, ikke lagringsminne. Jeg synes det er for mange journalister som blander minneuttrykkene. Lagringsminnet i TG01 består av 512 MB ROM pluss minnekortplass. HTC HD2 har forresten også 512 MB ROM. Endret 28. oktober 2009 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Og at den er rask, kan vi skrive under på. Vi sammenlignet telefonen med HTC Touch HD og HTC Touch Pro 2 som begge har 528 MHz prosessor. Vi har ikke tenkt mye over at de sistnevnte telefonene er trege, men det gjør vi etter å ha prøvt TG01. Alt går nemlig lynraskt på TG01. Hvilken firmware hadde telefonene dere kjørte? Nå er jo ytelsen relativt stor mellom de forskjellige firmware-versjonene, spesielt hvis man tar med custom firmware. Dermed blir det litt skummelt hvis man sammenlikner en telefon med optimalisert firmware mot en med ikke fullt så optimalisert firmware, og hevder at ytelsen er så vanvittig mye bedre. Av lagringsminne har TG01 256 MB RAM, noe som er litt over halvparten av HTC HD2. Som påpekt over her - hva mener du egentlig? Dersom den kun har 256 MB RAM er jo ikke akkurat det mye å skryte av. Er også skeptisk til at batteriet bare er på 1Ah, mtp. hva andre telefoner har, og at denne har en god del større skjerm. Endret 28. oktober 2009 av >Jonas< Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Gigantisk. Stygt grensesnitt. Resistiv berøringsskjerm. Nei huff. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette er ikke en verdig HD2 utfordrer. En av grunnene er mangelen på capacitive touchskjerm. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Styggeste GUI'en jeg har sett. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Si at GUI er stygg kan ikke konstateres enda. Som sagt er dette en ikke ferdig versjon altså en beta og det er WMB 6.1 og skal komme med 6.5. Syns den så überfet ut og sikkert en super telefon. Følg med litt om hva som bli sagt så skjønner dere litt Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Helt seriøst, jeg klarte ikke lese teksten pga de EKSTREMT forstyrrende telenor reklamene på siden.. fytti rakkern jeg er så lei de shitkidsa der som sitter klistra opp i skjermen og ser stygge ut Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Helt seriøst, jeg klarte ikke lese teksten pga de EKSTREMT forstyrrende telenor reklamene på siden.. fytti rakkern jeg er så lei de shitkidsa der som sitter klistra opp i skjermen og ser stygge ut Hahaha. Ser ikke noe reklame jeg :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg