bosannes Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har alltid syntes kazaa (lite) har vært greit å ha i bakgrunn hvis man kommer på sanger, men nå i det siste har det begynt å sluke all CPU-kraft og over 80MB ram. Why? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvis du ikke er helt sikker, staves det "Hvorfor". Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 du er ikke tilfeldigvis en av de som spam'er veldig mye for å få høyere postcount? Lenke til kommentar
stranden Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 vet ikke hvorfor.. men har samme prob selv.. bare restarter.. skjer ikke så ofte, men litt irriterende Lenke til kommentar
anbar Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Derfor! hvem har sagt at det ikke skulle sluke mye minne og cpu... tenk deg nå at du har et fossefall, det renner lite vann gjennom dette fossefallet... ergo mindre kraft... Når mer vann kommer gjennom forssefallet, blir det laget MYE mer kraft... Tenk deg da at hardisken din er rimelig full, særlig i denne mappen med den søte bjørnen(eller Kl) er det lagret mye... så kazaa må holde styr på mye i shared foldern... derfor blir det tregt.... kan ogsån vvære at du bare har det fryktelig varmt der inne... hører litt for mye på musikk med kazaa? spiller filmer? Kazaa er ikke så rask som alle skal ha det til Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har også opplevd liknende. Av og til når Kazaalite kjører begynner alt å skjære seg. Og jeg får opp meldingen: "Opera har ikke nok minne til å åpne nytt vindu" :oops: dersom jeg prøver å gjøre det. Så når Kazaalite kjører hos meg, er det nesten bare Word som kan kjøre i tillegg. Det hører imidlertid med til historien at maskinen min ikke er den råeste som er å oppdrive........... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Kan det ha sammenheng med at jeg for øyeblikket share'r 79025 filer? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvis du ikke er helt sikker, staves det "Hvorfor". Hvis du ikke er helt sikker så skal man prøve å hjelpe folk når man poster, ikke kverrulere og være frekk i kjeften. Til deg bosannes, kanskje du kan prøve å reinstallere Kazaa, eventuelt laste ned imesh, det er et bra program det og Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Imesh inneholder masse spyware. Jeg la inn de nyeste versjonen av iMesh og fjernet alt spyware med Ad-Aware. Etterpå nektet iMesh å starte opp. Virker som det kreves at Gator er installert. Jeg holder meg ihvertfall langt unna iMesh bosannes: Synes egentlig ikke det er så rart at Kazaa bruker litt mye minne når du deler nesten 80.000 filer. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Most kinds of Sharing Software = Too high CPU load Steng ned kazaa eventuelt andre filesharing program når du ikke bruker den! Og husk å stenge dem helt ned, ikke la dem sitte å "dure" i bakgrunnen... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Imesh inneholder masse spyware. Jeg la inn de nyeste versjonen av iMesh og fjernet alt spyware med Ad-Aware. Etterpå nektet iMesh å starte opp. Virker som det kreves at Gator er installert. Jeg holder meg ihvertfall langt unna iMesh bosannes: Synes egentlig ikke det er så rart at Kazaa bruker litt mye minne når du deler nesten 80.000 filer. Det finnes en "light" versjon av Imesh og...uten reklame og spyware. Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har alltid ca kazaa (lite) har vært greit å ha i bakgrunn hvis man kommer på sanger, men nå i det siste har det begynt å sluke all CPU-kraft og over 80MB ram. Why? Du har sikkert for mye i nedlastnings lista, prøv og minsk det. Rundt 100 nedlastning (filer) i kazaa bruke 50 til 60% av CPU. Har du mer bruker du mer CPU. Har forresten samme problem som deg. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Lastet ned iMesh lite. Mye diggere, men ser ut til å ha samme kjerne som Kazaa. Bruker fortsatt all CPU-kraft. Har bare et par downloads om gangen Lenke til kommentar
SuperLover Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Har også problemer med at pc restarter med kazza på. Men oftere med win mx. Er det noe spes man kan gjøre? Bare laste noen få filer i gangen kanskje? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Trykk Ctrl-Alt-Delete så ser du hva som bruker cpu kraft. det er vel ikke tilfeldigvis innsallert savenow Lenke til kommentar
SuperLover Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Savenow er blockert av norton firewall. win mx trekker fra 4-20 cpu + taskmgr.exe (vet ikke hva det er men) som trekker 1-2 cpu og selvsagt iexplorer da på 1 og 2 i standby. Ledig systemprosess er mellom 80 og 100. Noe forbanna dritt altså, for nå bruker jeg å laste mellom 5 og 10 sanger på en gang og lar det stå på over natta men om morgenen er maskinen restartet og det jævlige med win mx er at programmet restarter ikke som normalt, neida, tror du ikke jævelskapet "kobler helt ut" og når det skal slå seg på igjen selv så må man igjennom hele installerings prosessen igjen. så det blit lite med "completed" om morgenen. har prøvd å endret på alt oppsett men det blir aldri bra. noen som har erfaring fra samme problem? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Trykk Ctrl-Alt-Delete så ser du hva som bruker cpu kraft.det er vel ikke tilfeldigvis innsallert savenow Hvordan tror du jeg fant ut hvor mye CPU og minne Kazaalite.kpp trekker? Hint...Hint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå