Mr. Moody Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg fikk melding om oppdatering nå når jeg skulle spille, er dette denne som gjør at uofisielle HDD-er ikke funker ol? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vet ikke helt hva den gjorde, den skremte dritten ut av meg i allefall, fikk en liten sånn "e64" (e63, en eller annen kode i allefall). Men funka fett når jeg resatte den. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 fake hdd virker enda etter update. men minnekorta er blokkert. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Så det er "den" oppdateringen, bare for åvære sikker? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 hø? hvis du skulle et spille et spill og fikk en oppdatering så er det kun for det spillet. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg fikk update for xboxen idag. Fikk opp en meld før jeg kom på dashboard. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fikk også en "System oppdatering" i dag.. Men det var ingen nye "funksjoner" lagt til (Facebook,Twitter og Zune), så jeg regner med dette var en oppdatering til den STORE(!!!!) oppdateringen som kommer i November. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 nei, tipper det var sky oppdateringen som UK fikk idag. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) åå.. Jeg gleder meg til den STORE updaten som kommer i nermere fremtid Endret 28. oktober 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Etter det ryktene sier så kommer kanskje denne Facebook, Twitter og Zune oppdateringen i november. Vært så heldig å få betateste dette. Er ganske bra må jeg si. Alt funker godt! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Xbox 360 System Update – Wireless Adapter WPA2 support The team has released a system update for the Xbox 360 over Xbox LIVE. Sometime over the next few hours when you sign in to Xbox LIVE you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. If you are signed into LIVE already, you may be signed out and asked to accept the update and you’ll be back online in a few moments. This update does not include the Facebook, Twitter, Last.fm and Zune features. Those will be coming to Xbox LIVE later next month. This update adds WPA2 support for the Xbox 360 Wireless Network Adapter. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er denne updaten som kommer noe man MÅ ha? For hva F**N skal man med facebook, twitter osv på en xbox?? Kjenner jeg MS rett så må mann sikkert ha live gold for å bruke det også. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tenkte også på hva i pokker man skulle med det på xbox. Ikke noe jeg blir å bruke i stedet for pc. Men det funker. Er ikke noe krav om gold nei Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Virkelig viktig da, med WPA2 støtte for et nettverksadapter svært få har! Hva er det egentlig MS vil med å sperre ute hvertfall minebrikker og kanskje uofisielle HDD-er? Irriterer meg, f**n... Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Etter det ryktene sier så kommer kanskje denne Facebook, Twitter og Zune oppdateringen i november. Vært så heldig å få betateste dette. Er ganske bra må jeg si. Alt funker godt! Kommer zune i Norge også? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Etter det ryktene sier så kommer kanskje denne Facebook, Twitter og Zune oppdateringen i november. Vært så heldig å få betateste dette. Er ganske bra må jeg si. Alt funker godt! Kommer zune i Norge også? Ja Det er i betaen. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Zune er det beste. Å leie filmer er konge! Så utrolig lettvindt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå